Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olen jyrkästi sitä mieltä että asia on toisin, naisten asunnot ne on sekasin ja sotkusen näkösiä. o_O
No joo, valitettavasti nykyään on. Tuoksutaan hyasintille ja naamassa on tarkkaan väkerretty meikki ja kampaus viimeisen päälle, mut koti on kuin pommitettu Jugoslavia 90-luvulla.
Siinä on joku omituinen hygienia/siisteys-ristiriita.

• Tykkää
Reactions: päätön
r0s
Mulla taitaa olla lasten "koulutus" meneillään. Delegoin siivousjutut niille satunnaisessa järjestyksessä. Joku paikka siis on välillä siisti ja toinen vähemmän mutta en huomauttele etten lannistaisi.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Jos on ylisiisti niin sit herättää epäilykset. Eukko on kovilla.
Mä tunnen miehiä jotka ovat siistejä, ylisiisteydestä en tiedä, mutta eivät ole mtn saitoja tai nihilistejä:p
Tunnen myös naisia jotka ovat ylisiistejä tyyliin: Suursiivouksen aikana vievät myös huonekaluja ulos tuulettumaan ja pesevät sisätiloista huoneiden katoto_O

Aqela
Mä tunnen miehiä jotka ovat siistejä, ylisiisteydestä en tiedä, mutta eivät ole mtn saitoja tai nihilistejä:p
Tunnen myös naisia jotka ovat ylisiistejä tyyliin: Suursiivouksen aikana vievät myös huonekaluja ulos tuulettumaan ja pesevät sisätiloista huoneiden katoto_O
Jos tekee perussiivouksen niin se tehdään katosta lattiaan. Kaikki pinnat puhdistetaan. :p

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä