enKuitenkin kattelet niitä yhtä innoissas kuin niitä maalattuja merenneitoja lintsillä
enKuitenkin kattelet niitä yhtä innoissas kuin niitä maalattuja merenneitoja lintsillä
No joo, valitettavasti nykyään on. Tuoksutaan hyasintille ja naamassa on tarkkaan väkerretty meikki ja kampaus viimeisen päälle, mut koti on kuin pommitettu Jugoslavia 90-luvulla.Olen jyrkästi sitä mieltä että asia on toisin, naisten asunnot ne on sekasin ja sotkusen näkösiä.
Työpaikoilla tämä pommitettu ympäristö korostuu hienosti.No joo, valitettavasti nykyään on. Tuoksutaan hyasintille ja naamassa on tarkkaan väkerretty meikki ja kampaus viimeisen päälle, mut koti on kuin pommitettu Jugoslavia 90-luvulla.
Siinä on joku omituinen hygienia/siisteys-ristiriita.
Eli påååtön on sellainen. Kopsahti kun alapeukutti.Totta tuokin. Tunnen joitain nihilistimiehiä joiden huusholli on kuin viivottimella vedetty ja tiptop. Usein aika saitojakin.
Ei ne kyllä oo mtn sottapyttyjä läheskään kaikkiMiehet on sottapyttyjä mut muuten niide kans pärjää.
Mä en käytä tuoksuja tai meikkiä. Tukka on sekaisin. Kämppä on osittain sekaisin.No joo, valitettavasti nykyään on. Tuoksutaan hyasintille ja naamassa on tarkkaan väkerretty meikki ja kampaus viimeisen päälle, mut koti on kuin pommitettu Jugoslavia 90-luvulla.
Täällä ei ollut eilen kylmä, tänään on sopivan lämmin.Niin voi. Ja hyvin onkin kuivunut lämpimällä säällä mutta eilen oli jo ihan kamalan kylmä.. Ei tarennut hillua parvekkeella.
Mulla on tukka sekaisin, mutta muuten asunto on siistiMä en käytä tuoksuja tai meikkiä. Tukka on sekaisin. Kämppä on osittain sekaisin.
Mä olen nähnyt monenlaista miehen kämppää. Ei ole päihteiden väärinkäyttäjä. Osa kamalassa kunnossa.Ei ne kyllä oo mtn sottapyttyjä läheskään kaikki
Tunnen kyllä sottapyttyjäkin, mutta heillä saamattomuuteen liittyy vahvasti alkoholi tai muut päihteet, eli eivät ole silloin omia itsejään
Missäs tuommosia?No joo, valitettavasti nykyään on. Tuoksutaan hyasintille ja naamassa on tarkkaan väkerretty meikki ja kampaus viimeisen päälle, mut koti on kuin pommitettu Jugoslavia 90-luvulla.
juurikin näin, osa on sottapyttyjä mutta ei kaikkiMä olen nähnyt monenlaista miehen kämppää. Ei ole päihteiden väärinkäyttäjä. Osa kamalassa kunnossa.
Ai. Täällä lämpötila tippui ja illalla oli varmaan n +12 Hyi kamala. Nytkin on vaan +13.Täällä ei ollut eilen kylmä, tänään on sopivan lämmin.
Mä siivoan kun on pakko mutta tavarat on levällään. Ei ole likaista ja ei ole kovin siistiä. Siivoaminen tökkii jostakin syystä.Mulla on tukka sekaisin, mutta muuten asunto on siisti
Pyrin siivoilemaan joka pvä aina jotain, niin sitten ei tartte tehdä hirmu isoja siivouksia isolla kiireellä
Paras haravoimiseen ymMä hain lakanat ulkoa kuivumasta.
Siellä on KYLMÄ!
Paras haravoimiseen ym
Me naiset ei nähdä asiaa ihan noinkaanOlen jyrkästi sitä mieltä että asia on toisin, naisten asunnot ne on sekasin ja sotkusen näkösiä.
Kuka muu ne asiat opettaa, jos et sinä?Mulla taitaa olla lasten "koulutus" meneillään. Delegoin siivousjutut niille satunnaisessa järjestyksessä. Joku paikka siis on välillä siisti ja toinen vähemmän mutta en huomauttele etten lannistaisi.
Kuka muu ne asiat opettaa, jos et sinä?
Mä tunnen miehiä jotka ovat siistejä, ylisiisteydestä en tiedä, mutta eivät ole mtn saitoja tai nihilistejäJos on ylisiisti niin sit herättää epäilykset. Eukko on kovilla.
Jos tekee perussiivouksen niin se tehdään katosta lattiaan. Kaikki pinnat puhdistetaan.Mä tunnen miehiä jotka ovat siistejä, ylisiisteydestä en tiedä, mutta eivät ole mtn saitoja tai nihilistejä
Tunnen myös naisia jotka ovat ylisiistejä tyyliin: Suursiivouksen aikana vievät myös huonekaluja ulos tuulettumaan ja pesevät sisätiloista huoneiden katot
Jos tekee perussiivouksen niin se tehdään katosta lattiaan. Kaikki pinnat puhdistetaan vaikka ne eivät olisi edes likaisia.