Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Oikeastaan miehet ovat yksilöinä usein suht siistejä.

Mutta jos on tila jonka siisteydestä vastaamista ei selkeästi ole osoitettu jollekulle tai kaikille niin siivoamatta se kyllä jää. Silloin mies-otukset mitä ilmeisemmin olettavat että joku muu tulee ja siivoaa.

(Ja usein se sit on nainen. Mutta EN minä! -Siis ellei mua siihen pestiin palkata)

Tässä on näkyny äijiä jotka ajaa pakettiautolla tai rekkaa. Miks, oi miks se pakun kojelauta pitää tunkea täyteen tavaraa näkyville, vaikka siihen viiston tuulilasin alle mahtuiskin? Siellä on tyhjää limsapullokokoelmaa, öljyrättiä ja ties mitä jakoavainta.

On kuin oikein mainoskyltti ois sillä tullessaan "täältä tulee sit huithapeli/huithapeli liikenteessä".

Oikeastaan miehet ovat yksilöinä usein suht siistejä.

Mutta jos on tila jonka siisteydestä vastaamista ei selkeästi ole osoitettu jollekulle tai kaikille niin siivoamatta se kyllä jää. Silloin mies-otukset mitä ilmeisemmin olettavat että joku muu tulee ja siivoaa.

(Ja usein se sit on nainen. Mutta EN minä! -Siis ellei mua siihen pestiin palkata)
tuossa on vinha perä

Tässä on näkyny äijiä jotka ajaa pakettiautolla tai rekkaa. Miks, oi miks se pakun kojelauta pitää tunkea täyteen tavaraa? Siellä on tyhjää limsapullokokoelmaa, öljyrättiä ja ties mitä jakoavainta.

On kuin oikein mainoskyltti ois sillä tullessaan "täältä tulee sit huithapeli/huithapeli liikenteessä".
no rekkapenat on just tommosia, mun auton voit tulla tarkastaa millon vaan ja se on aina tiptop

Yhteistyössä