Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mwillä on ala-aste ja päiväkotin melkein naapurissa. Kaikki ajavat joka hemmetin arkiaamu tästä ohi. Oikeasti stressaavaa ku sit jos ite sais nukkua pitkään niin se eka letkahan tulee jo ennen kuutta. Seuraava ennen seiskaa. Ja sitä jatkuu sit vielä kasilta, ysiltä ja kymmeneltä.
tarttis varmaan muuttaa vähän syrjemmäs, mieluiten tien päähän

• Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
Hommaa Mantalle kollikissa kaveriksi. :sneaky:
Manta on leikattu eikä oikein tykkäis muista kissoista ja kuulin ettei kollit ja nartut tule hyvin toimeen keskenään:p
Niinhän se on. Olen yrittänytkin antaa hiusten kuivua aina itsestään pesun jälkeen mutta ne on niin pitkät ja paksut että välillä alkaa väsyttämään ennen kuin ne on kuivat jos suihkussa käynti on viivästynyt ja pakko sitten kuivata koneella. (n)
Tälleen kesällä voi ihan hyvin kuivatella parvekkeella tai pihallakin niitä hiuksia:)

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Mwillä on ala-aste ja päiväkotin melkein naapurissa. Kaikki ajavat joka hemmetin arkiaamu tästä ohi. Oikeasti stressaavaa ku sit jos ite sais nukkua pitkään niin se eka letkahan tulee jo ennen kuutta. Seuraava ennen seiskaa. Ja sitä jatkuu sit vielä kasilta, ysiltä ja kymmeneltä.
Onko mahdollista muuttaa jonnekin rauhallisempaan paikkaan?:unsure:

Aqela
Niinhän se on. Olen yrittänytkin antaa hiusten kuivua aina itsestään pesun jälkeen mutta ne on niin pitkät ja paksut että välillä alkaa väsyttämään ennen kuin ne on kuivat jos suihkussa käynti on viivästynyt ja pakko sitten kuivata koneella. (n)
Mä annan kuivua itsestään vaikka siinä menee pari tuntia. En halua pilata hiuksia kuivaajalla. Eikä ole kiire kuivumiseen.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä