Oon mä ihan vakityössä, osan kesästäkin oon hommissa. Mutta kun koko Suomi pärähtää käyntiin tuossa ens viikolla, niin se tuntuu mulla traumaperäsenä stressireaktiona.niin sinäkö et ite käy töissä mutta jaksat stressata toisten työssäkäynnistä?
Oon mä ihan vakityössä, osan kesästäkin oon hommissa. Mutta kun koko Suomi pärähtää käyntiin tuossa ens viikolla, niin se tuntuu mulla traumaperäsenä stressireaktiona.niin sinäkö et ite käy töissä mutta jaksat stressata toisten työssäkäynnistä?
Todellakin, hanki heti sellainenToi vois olla hyvä hankinta jos käyttäisin tietokonetta paljon, nykyään en oikeastaan käytä muuta kun kännykkää ja tablettia.
Hölöpönpölöppöä suomeksi.Oon mä ihan vakityössä, osan kesästäkin oon hommissa. Mutta kun koko Suomi pärähtää käyntiin tuossa ens viikolla, niin se tuntuu mulla traumaperäsenä stressireaktiona.
ai sää oot kansankynttiläOon mä ihan vakityössä, osan kesästäkin oon hommissa. Mutta kun koko Suomi pärähtää käyntiin tuossa ens viikolla, niin se tuntuu mulla traumaperäsenä stressireaktiona.
Mä oon joku outo immeinen kun mä tulen toimeen niin miesten kuin naisten kans. Miehet on sottapyttyjä mut muuten niide kans pärjää.eli ihan sama ku meillä immeisillä
ei ole perää että oltas sottapyttyjä, ainaskaa kaikkiMä oon joku outo immeinen kun mä tulen toimeen niin miesten kuin naisten kans. Miehet on sottapyttyjä mut muuten niide kans pärjää.
Mä oon joku outo immeinen kun mä tulen toimeen niin miesten kuin naisten kans. Miehet on sottapyttyjä mut muuten niide kans pärjää.
Varmaan jossakin opistolla, NK. eheytyshommissa?ai sää oot kansankynttilä
Emmää täällä kerro mikä olen.ai sää oot kansankynttilä
Kakkosautoksi nelivetomaasturi tai lava-auto, johon saa auran eteen. Niitä saa käytettynä kiinteistönhuoltoyrityksiltä, jos ei halua asennuttaa suoraan omaan autoon.Mut kun esimerkiksi sinne menevää tietä ei kukaan muu auraa, jos ei asu pysyvästi - mut nehän on vaan järjestelykysymyksiä ja traktori löytyy "läheltä" aina
Totta tuokin. Tunnen joitain nihilistimiehiä joiden huusholli on kuin viivottimella vedetty ja tiptop. Usein aika saitojakin.ei ole perää että oltas sottapyttyjä, ainaskaa kaikki
Normaali mies. Sulla taitaa olla poikkeus kotona?Totta tuokin. Tunnen joitain nihilistimiehiä joiden huusholli on kuin viivottimella vedetty ja tiptop. Usein aika saitojakin.
ai että jos mies on siisti niin se on samalla myös saita nihilisti?Totta tuokin. Tunnen joitain nihilistimiehiä joiden huusholli on kuin viivottimella vedetty ja tiptop. Usein aika saitojakin.
Olen jyrkästi sitä mieltä että asia on toisin, naisten asunnot ne on sekasin ja sotkusen näkösiä.Miehet on sottapyttyjä mut muuten niide kans pärjää.
Olen jyrkästi sitä mieltä että asia on toisin, naisten asunnot ne on sekasin ja sotkusen näkösiä.
No mä nyt yhdistin siihen siivottomuuden kun niin se usein on.Sekaisin ei oo sama kuin likainen tai siivoton.
tuossa on vinha peräOikeastaan miehet ovat yksilöinä usein suht siistejä.
Mutta jos on tila jonka siisteydestä vastaamista ei selkeästi ole osoitettu jollekulle tai kaikille niin siivoamatta se kyllä jää. Silloin mies-otukset mitä ilmeisemmin olettavat että joku muu tulee ja siivoaa.
(Ja usein se sit on nainen. Mutta EN minä! -Siis ellei mua siihen pestiin palkata)
no rekkapenat on just tommosia, mun auton voit tulla tarkastaa millon vaan ja se on aina tiptopTässä on näkyny äijiä jotka ajaa pakettiautolla tai rekkaa. Miks, oi miks se pakun kojelauta pitää tunkea täyteen tavaraa? Siellä on tyhjää limsapullokokoelmaa, öljyrättiä ja ties mitä jakoavainta.
On kuin oikein mainoskyltti ois sillä tullessaan "täältä tulee sit huithapeli/huithapeli liikenteessä".
Kuitenkin kattelet niitä yhtä innoissas kuin niitä maalattuja merenneitoja lintsilläkiistän jyrkästi että olisin avannut sun laittaman linkin
Ei ookkaan. Mut pahimmat on ne mitä yritetään peittää hajusteilla.Sekaisin ei oo sama kuin likainen tai siivoton.
Ehkä totuus löytyy keskeltä?Normaali mies. Sulla taitaa olla poikkeus kotona?
Jos on ylisiisti niin sit herättää epäilykset. Eukko on kovilla.ai että jos mies on siisti niin se on samalla myös saita nihilisti?
Kiitos*halaus*
Mulla alkaa jo helpottaa. Kahvikin maistuu jo kahvilta.