Ihan sen takia että saat ihmetellä ja taivastella asiaa, saat myös moneksi viikoksi aihetta omituisille epäilyille ja teorioille.Miksi Pötön ja Aakkela ignooraa Ellulia?
Ihan sen takia että saat ihmetellä ja taivastella asiaa, saat myös moneksi viikoksi aihetta omituisille epäilyille ja teorioille.Miksi Pötön ja Aakkela ignooraa Ellulia?
Tyhjän saa pyytämättäkin.
(Vanha viidakon sanonta)
Etkö huomannu aikasemmin kun harmaa sano että olen saita nihilisti.Täytyy testata seuraavan kerran kun menet käymään, pyydän tuliaisiks itelleni jtn
Laivalla oli ainakin joskus sellasia ihania jauhosalmiakkeja, myytiin pötkylöinä...niitä kun kerran vielä sais suuhun niin olisin iloinenEsim. leipää, maggaraa, majoneesia. Karkkia ostan aina. Maista ja laivalta.
No sitä sä et kyllä oleEtkö huomannu aikasemmin kun harmaa sano että olen saita nihilisti.
Kukkakimppu ainaki ja apteekista kipusalvaaOnko jotakin mitä kannattaa ostaa viron reissulla? Tuli vaan mieleen.
Ja sitä vahvaa sinappiaKukkakimppu ainaki ja apteekista kipusalvaa
Ai niin, apteekissa pitää käydä.Kukkakimppu ainaki ja apteekista kipusalvaa
Juu mun piti tarkentaa että ikähaarukka on noilla likoilla 15-25. He on kovimpia tälläytymään (siis itsekin meikkaan) - siinä vaan potkitaan kännykän kameran kuvasta lattian sotkuja piiloon kun otetaan seksikkäitä törröhuuliposeja.Missäs tuommosia?
Sotketko sä suuttuneena?Suuttuneena mä en tee yhtään mitään. Yleensä poistun paikalta ovet paukkuen.
En sotke.Sotketko sä suuttuneena?
Niin...siivoamisessa lasten kans on 3 tasoa.Mulla taitaa olla lasten "koulutus" meneillään. Delegoin siivousjutut niille satunnaisessa järjestyksessä. Joku paikka siis on välillä siisti ja toinen vähemmän mutta en huomauttele etten lannistaisi.
Tärkeintä että et ryhdy muuliksi... Masu ja pyllykin täynnä tullissa...Ei ole pyytänyt kun en ala kameliksi kellekkään. Tietävät että saavat itse raahata ostoksensa.
Reilu 11 vuotta.Kuinka kauan olet ollut tehtaalla töissä?
meillä on tuo kakkostaso yleisesti käytössä mutta tosiaan tuolle kolmostasolle ei taida olla edes toiveitaNiin...siivoamisessa lasten kans on 3 tasoa.
-Helppo: siivoat itse
-keskivaikea: pistät muksut siivoamaan huoneensa ja jonkun jutun yleisistä tiloista
-Vaikea: ne siivoaa joku päivä oma-aloitteisesti.
Meillä ei oo tuota kolmatta näkyvissä vielä...
Kaikkea saa SuomestakinEsim. leipää, maggaraa, majoneesia. Karkkia ostan aina. Maista ja laivalta.
Mutta ei samanlaista mitä tehdään virossa. Yks virolainen leipä on tosi hyvää.Kaikkea saa Suomestakin
Uskallan suositella elokuva jossa peräpäät ja mahat saa olla rauhassa nimestä huolimatta.Tärkeintä että et ryhdy muuliksi... Masu ja pyllykin täynnä tullissa...
Eikö siinä ole glyfosaattijäämiä eikä korrenvahvistajaäämiä?Mutta ei samanlaista mitä tehdään virossa. Yks virolainen leipä on tosi hyvää.
https://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/565044-herkkukauppa-lakomkaan-tulee-virosta-tuoretta-leipaa-kahdesti-viikossa-pelmenitMutta ei samanlaista mitä tehdään virossa. Yks virolainen leipä on tosi hyvää.
En ole katsonut. Se on pikkuleipomon leipää.Eikö siinä ole glyfosaattijäämiä eikä korrenvahvistajaäämiä?
Klimppi Eastwoodilla on ollu hyviä leffoja, pistän tuonkin muistiin.Uskallan suositella elokuva jossa peräpäät ja mahat saa olla rauhassa nimestä huolimatta.
https://www.finnkino.fi/event/302973/title/the_mule/
entäs mannoili?Eikö siinä ole glyfosaattijäämiä eikä korrenvahvistajaäämiä?