Joo, tuohon kolmanteen tarttee jo motivaation herättelyä...mä en oo onnistunu siinä.meillä on tuo kakkostaso yleisesti käytössä mutta tosiaan tuolle kolmostasolle ei taida olla edes toiveita
Joo, tuohon kolmanteen tarttee jo motivaation herättelyä...mä en oo onnistunu siinä.meillä on tuo kakkostaso yleisesti käytössä mutta tosiaan tuolle kolmostasolle ei taida olla edes toiveita
onkohan kukaan?Joo, tuohon kolmanteen tarttee jo motivaation herättelyä...mä en oo onnistunu siinä.
Ai niin on pitänyt toi kattoo, mutta unohin!Uskallan suositella elokuva jossa peräpäät ja mahat saa olla rauhassa nimestä huolimatta.
https://www.finnkino.fi/event/302973/title/the_mule/
Yksi parhaimpia näyttelijöitä ja ohjaajia ikinä.Klimppi Eastwoodilla on ollu hyviä leffoja, pistän tuonkin muistiin.
Mun äiti. Se ei ees käskeny, mut mä vedin tokaluokasta asti viikkosiivoukset kuin kellon tarkkuudella. Tykättiin siskon kans siitä että oli siistiä.onkohan kukaan?
---voitko kuvitella?
se von klitoris eastwoodKlimppi Eastwoodilla on ollu hyviä leffoja, pistän tuonkin muistiin.
onse von klitoris eastwood
Käy täällä kahvilla ja leivoksella.Onko jotakin mitä kannattaa ostaa viron reissulla? Tuli vaan mieleen.
Tuo on suunnitelmissa.Käy täällä kahvilla ja leivoksella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/227cb01b-4d04-462e-8a6c-835155da407f
Tallinnan uudet kannabiskaupat, Sativa Storet, ovat etenkin suomalaisten suosiossa. Tallinnan rautatieaseman torin kupeessa sijaitseva Sativa Store avataan puoliltapäivin ja jo ensimmäisen kahden tunnin aikana suomalaisia asiakkaita on noin 30. Toinen Sativa Store on vanhassa kaupungissa.
Tuo on suunnitelmissa.
Juomien verotus laski siellä justiin sen verran paljon että viinaa kannetaan vanhaan malliin näköjään.Kuka enää nykypäivänä kantaa virosta mitään kun samaa paskaa saa suomestakin samalla hintaa.
"Kurikan Hirvinummen palvelukoti on Kehitysvammaisten Palvelusäätiön vuonna 1998 perustama palvelukoti. Palvelukodin toiminta tuodaan näkyväksi toimintakäsikirjan avulla, ja se ohjaa palvelukodin toimintaa. Toimintakäsikirjan on laatinut palvelukodin johtaja Marjut Mäki-Torkko. Kirja julkaistiin vuoden 2007 alussa. Toimintakäsikirja on valttimme mahdollisessa kilpailuttamistilanteessa. Sen avulla meidän on helppo todentaa palveluidemme laadukkuus."---voitko kuvitella?
Siinä sinulle sopiva sijoituspaikka, ilman nettiyhteyttä."Kurikan Hirvinummen palvelukoti on Kehitysvammaisten Palvelusäätiön vuonna 1998 perustama palvelukoti. Palvelukodin toiminta tuodaan näkyväksi toimintakäsikirjan avulla, ja se ohjaa palvelukodin toimintaa. Toimintakäsikirjan on laatinut palvelukodin johtaja Marjut Mäki-Torkko. Kirja julkaistiin vuoden 2007 alussa. Toimintakäsikirja on valttimme mahdollisessa kilpailuttamistilanteessa. Sen avulla meidän on helppo todentaa palveluidemme laadukkuus."
Kuinka moni siellä viruu lääkittynä loppuikänsä, kun ruokakin on noin surkeaa? Puhdasta puppua kaikki!
Onko sekään viisasta jos lähtee jostain perähikiältä hakemaan,maksaa ne matkatkin.Juomien verotus laski siellä justiin sen verran paljon että viinaa kannetaan vanhaan malliin näköjään.
"Aromat aromisuola sopii maustamiseen. Juomaksi sopii maito, vesi, Fun Light mansikkamehu ja coca-cola light virvoitusjuoma."entäs mannoili?
Taidat kuulua samaan porukkaan noiden kans?Siinä sinulle sopiva sijoituspaikka, ilman nettiyhteyttä.
Sen saa jokainen keskenään päättää. Itse en tarvitse viinaa sen paremmin Suomestakaan.Onko sekään viisasta jos lähtee jostain perähikiältä hakemaan,maksaa ne matkatkin.
Ja vielä KELA maksaa tuon hölmöilyn"Aromat aromisuola sopii maustamiseen. Juomaksi sopii maito, vesi, Fun Light mansikkamehu ja coca-cola light virvoitusjuoma."
Siellä yhdessä monisteessa väitettiin noin ja aromisuolalla menee suoli sököksi ja tulee migreeni - hyvin monelle. Joku on vieläpä opiskellut asiaa. Kyllä on surkeasti asiat, ei voi muuta sanoa.
Mulle pääasia ei ole ostaminen. Mä en osta paskaa.Kuka enää nykypäivänä kantaa virosta mitään kun samaa paskaa saa suomestakin samalla hintaa.
Torilta jotain kimaltelevia yliövereitä paljettikolttuja mitkä näkyy avaruteen asti.Mä haluan vaihtaa maisemia. Olen kökkinyt kotona pari kuukautta. Viunaa ostan tosi vähän itselleni. Ostan sellaista tavaraa mitä ei saa suomesta.
Kuka maksaa matkat ja ostokset?Mä haluan vaihtaa maisemia. Olen kökkinyt kotona pari kuukautta. Viunaa ostan tosi vähän itselleni. Ostan sellaista tavaraa mitä ei saa suomesta.
Mitä sieltä saa mitä ei suomesta?Mä haluan vaihtaa maisemia. Olen kökkinyt kotona pari kuukautta. Viunaa ostan tosi vähän itselleni. Ostan sellaista tavaraa mitä ei saa suomesta.