Sullekkin on tulossa siis yllätysvauvaMinullakin on välillä tuollaisia raskausoireita, että välillä tulee kamala nälkä, mutta sitten ei oikein maistukaan
Onko maha jo kasvanu?
Sullekkin on tulossa siis yllätysvauvaMinullakin on välillä tuollaisia raskausoireita, että välillä tulee kamala nälkä, mutta sitten ei oikein maistukaan
Vähän on, sellainen iskämahan alku Mutta sixbackin metsästys on jälleen käynnissä. Hommasin just yhden vuoden salikortin.Sullekkin on tulossa siis yllätysvauva
Onko maha jo kasvanu?
Syksyks rantakuntoon Ei vaan, hyvä se on itestä huolta pitää kesät/talvet.Vähän on, sellainen iskämahan alku Mutta sixbackin metsästys on jälleen käynnissä. Hommasin just yhden vuoden salikortin.
Itsekin olen enemmän yökyöpeli. Joskus opiskeluaikana tein yötyötä ja se sopi minulle mainiostiSyksyks rantakuntoon Ei vaan, hyvä se on itestä huolta pitää kesät/talvet.
Mun pitäis herätä huomenna 4.45, arvaas vaan väsyttääkö yhtään? Heräsin tänäänkin samaan aikaan ja eilen menin nukkuun puolelta öin Aikaiset aamut vaan ei ole mun juttu
Mä tykkäisin kans, tai no en oo ikinä tehny yötöitä et siinä mielessä en voi tietää miten se mulle sopis mut jollei muksuja olis ni olis ihan varteenotettava vaihtoehto. Mut kolmivuoron en usko olevan mun juttu...Itsekin olen enemmän yökyöpeli. Joskus opiskeluaikana tein yötyötä ja se sopi minulle mainiosti
Saatko sen houkuteltua vaikka kännykän valolla ja sit nistittyä?Jaahas täällä on itikka en saa unta kun se inisee eli täytyy valvoa niin kauan kun saan sen kiinni
Ei ne pirulaiset oikein valoon tule...pimeässä mielummin hyökkäävät ja sitten kun sytyttää valot niin menevät johonkin piiloon.. näin olen joskus huomannut.Saatko sen houkuteltua vaikka kännykän valolla ja sit nistittyä?
EnAnnat hyttysen syödä niin lopettaa ininän,sillä on nälkä.
Kuuntele ininää sitten.
En littaan sen kun se ilmestyy.Kuuntele ininää sitten.
Sen jälkeen siellä inisee 10 itikkaa lisää.En littaan sen kun se ilmestyy.
Ei inise. ei niitä pääse mistään sisään. ikkunoissa on verkot. se yksi livahti ovesta kun ovi oli ihan hetken auki.Sen jälkeen siellä inisee 10 itikkaa lisää.
No hyi. Ei saa jättää. vesi kun seisoo säiliössä nii se limoittaa sitä ja kylmästä raikkaasta vedestä tulee paras kahvi.Käyn nukkumaan, mut mietin tuossa äsken kun laitoin aamun kahvinkeittoveden valmiiks kannuun, keittimen viereen.
Onko ihan urbaanilegenda että ei saa illalla
jättää kahvinkeittovettä valmiiks keittimeen?
Irtooko keittimen putkistosta jotain metallia tms?
Eli mun ei kannata jättää sitä erilliseen kannuunkaan? Kerkeekö se levä yhdessä yössä tulemaan?No hyi. Ei saa jättää. vesi kun seisoo säiliössä nii se limoittaa sitä ja kylmästä raikkaasta vedestä tulee paras kahvi.
No eihän se yhdessä yössä tule mutta ei se hyvää tee jos vesi seisoo siellä vaikka 8 tuntia joka yö. ja saattaa sieltä jotain makuja irrota. laiton linkin juttuun mutta se viesti hävisi sensuurin kynsiinEli mun ei kannata jättää sitä erilliseen kannuunkaan? Kerkeekö se levä yhdessä yössä tulemaan?
Minkä helevetin takia se vesi pitää laittaa johonkin kannuun valmiiksi? Haetaanko teillä talousvesi jostain kilometrien päässä olevasta kaivosta vai miksei sitä voi laskea aamulla hanasta sinne keittimeen?Eli mun ei kannata jättää sitä erilliseen kannuunkaan? Kerkeekö se levä yhdessä yössä tulemaan?