Mulla oli joskus kanssa reseptillä melatoniinia mutta en uusinut sitä reseptiä kun tuntui ihan hyödyttömältä.Mulla on melatoniinia reseptillä. En käytä kun ei toimi minuun.
Mulla oli joskus kanssa reseptillä melatoniinia mutta en uusinut sitä reseptiä kun tuntui ihan hyödyttömältä.Mulla on melatoniinia reseptillä. En käytä kun ei toimi minuun.
Huomenta nöpönassukka, lipi lipiHuomenta
Ne on markkinoitu väärin perustein väittämällä ettei riippuvuutta tulisi, mutta vielä pahempaa: ne muuttavat aivoja enemmän kuin on koskaan tiedetty. Tervettä itsesuojeluvaistoa, ei sitä kannata pilata.--nukahtamislääkkeissä vaan pelottaa se, että jääkö niihin koukkuun...
Uuh.. puspusHuomenta nöpönassukka, lipi lipi
Eikö sen reseptin uusi lääkäriMulla oli joskus kanssa reseptillä melatoniinia mutta en uusinut sitä reseptiä kun tuntui ihan hyödyttömältä.
Uusii, mutta aattelin että tuosta nyt olis tajunnut, että tarkoitin etten käynyt uusittamassa sitäEikö sen reseptin uusi lääkäri
Mä mietin kans et voisko olla päivän touhuissa reväyttänyt selkänsä, on niin vilkas ettei välttämättä oo sitä päiväaikaan huomannut. Ja tuo muksu kun vetelee päiväkodin kiipeilytelineessäkin sellasena tarzanina että enempi ihmetyttäis jollei joskus itteensä satutaKai se voi kipeytyä siinä missä aikuisellakin, jos nukkuu väärässä asennossa tai on tehnyt äkkinäisen liikkeen tai unissaan kolauttanut ittensä jotenkin?
Juu, näitä nää on aina välillä. Jos sä otat sen nukahtamislääkkeen ni heräätkö kuitenkin hyvin jos sua herättää? Ite en oo uskaltanu tommosia hankkia kun tuo nassikka saattaa tulla ihan minä hetkenä hyvänsä herätteleen ni sit on ikävää jos äiti ei herääkkäänKurja yö kuopuksella ja sulla. Mäkin heräsin 4 jälkeen, nilkkaa kutitti joku itikanpisto, sit yritin tunnin unta. Suivaannuin sit, ja otin puolikkaan annoksen nukahtamislääkettä, kun tää unettomuus on ihan pyllystä. Sain 3 h sen avulla nukuttua - hyvä, vaikka eihän se luonnollinen hoitokeino ole.
Käviskö muut nurkissa liikkuvat elukat?Ihana kuva... *miettii että veisikö legendaarinen supikoirakuva sittenkin voiton*
Onks noi sun ottamia kuvia?Käviskö muut nurkissa liikkuvat elukat?
On juu, ikkunan läpi valitettavasti, sen takia hieman epäselviä.Onks noi sun ottamia kuvia?
Hienoja on!On juu, ikkunan läpi valitettavasti, sen takia hieman epäselviä.
Ihan kun ois jäänyt päästä kiinni johonki ja sen takia raakkuu sullePari minuuttia sitten kuvattu raakkuvan fasaanin peräpää.
Et tuulettanut yöllä eikä taida olla verhotkaan nyt ikkunan edessäUuaa..olkkarissa on kuuma.
Meilläpäs onkin kyr. pämyyrä.meillä ei ole pihalla ku siilejä, harakoita, oravia ja räkättejä
+ pikkulinnut
Mä nukuin yöllä. Makkarissa oli ikkuna yön auki. Verhot on edessä. Siirryin toiselle puolelle taloa.Et tuulettanut yöllä eikä taida olla verhotkaan nyt ikkunan edessä
Ai sulla on iso kartano, voit siirtyä länsisiipeen päivän kuumimmaksi hetkeksiMä nukuin yöllä. Makkarissa oli ikkuna yön auki. Verhot on edessä. Siirryin toiselle puolelle taloa.