Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vähän on, sellainen iskämahan alku :D Mutta sixbackin metsästys on jälleen käynnissä. Hommasin just yhden vuoden salikortin.
Syksyks rantakuntoon(y):D Ei vaan, hyvä se on itestä huolta pitää kesät/talvet.
Mun pitäis herätä huomenna 4.45, arvaas vaan väsyttääkö yhtään?(n) Heräsin tänäänkin samaan aikaan ja eilen menin nukkuun puolelta öin:cautious: Aikaiset aamut vaan ei ole mun juttu:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Syksyks rantakuntoon(y):D Ei vaan, hyvä se on itestä huolta pitää kesät/talvet.
Mun pitäis herätä huomenna 4.45, arvaas vaan väsyttääkö yhtään?(n) Heräsin tänäänkin samaan aikaan ja eilen menin nukkuun puolelta öin:cautious: Aikaiset aamut vaan ei ole mun juttu:whistle:
Itsekin olen enemmän yökyöpeli. Joskus opiskeluaikana tein yötyötä ja se sopi minulle mainiosti
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Käyn nukkumaan, mut mietin tuossa äsken kun laitoin aamun kahvinkeittoveden valmiiks kannuun, keittimen viereen.

Onko ihan urbaanilegenda että ei saa illalla
jättää kahvinkeittovettä valmiiks keittimeen?
Irtooko keittimen putkistosta jotain metallia tms?
 
vierailija
Käyn nukkumaan, mut mietin tuossa äsken kun laitoin aamun kahvinkeittoveden valmiiks kannuun, keittimen viereen.

Onko ihan urbaanilegenda että ei saa illalla
jättää kahvinkeittovettä valmiiks keittimeen?
Irtooko keittimen putkistosta jotain metallia tms?
No hyi. Ei saa jättää. vesi kun seisoo säiliössä nii se limoittaa sitä ja kylmästä raikkaasta vedestä tulee paras kahvi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eli mun ei kannata jättää sitä erilliseen kannuunkaan? Kerkeekö se levä yhdessä yössä tulemaan?
No eihän se yhdessä yössä tule mutta ei se hyvää tee jos vesi seisoo siellä vaikka 8 tuntia joka yö. ja saattaa sieltä jotain makuja irrota. laiton linkin juttuun mutta se viesti hävisi sensuurin kynsiin :rolleyes:

ja raikas puhdas kylmä vesi, sen saat ainoastaan aamulla hanasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä