Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Verta, voimakasta väkivaltaa ja kiroilua luvassa parin viikon sisään:whistle:
Kai tää nälkä jostain muusta kertoo, toivottavasti(n)
Jännä...siis mä tiedän että menkat vaikuttaa ihmisiin erilailla ja toiset meistä on tosi vihaisia sillon...onneks mun kohalla se vaan näyttäytyy aina alakuloisuutena, hirmu haluina ja siinä että nukuttaa armottoman paljon enemmäno_O:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Jännä...siis mä tiedän että menkat vaikuttaa ihmisiin erilailla ja toiset meistä on tosi vihaisia sillon...onneks mun kohalla se vaan näyttäytyy aina alakuloisuutena, hirmu haluina ja siinä että nukuttaa armottoman paljon enemmäno_O:confused:
No en mäkään oikeesti väkivaltaseks ala, mut ärräpäinen ja lyhyt pinnanen juu... No kaappien ovet voi kokee välillä melkein väkivaltaa kun menevät turhan vauhdikkaasti kiinni:oops: Tuota kestää pari päivää.
 
No ei, ketuttaa vaan jos ne alkaiskin taas reilu viikon etuajassa:cautious: kun nyt ovat taas olleet vähä tasasemmalla välillä...
Mä taas aattelen, että kumpa jo loppuisivat..vaan kun ei.
Gyne sanoi viimeks että olen niin hedelmällinen ettei ainakaan tällä hetkellä tartte mtn vaihdevuosia ootella ja kysyi vieläkö haluisin ''lisääntyä''o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mulle tuli taas nälkäo_O Outoja nälkä kohtauksia tullut tänään kun töissäkin tuli mukamas ihan järjetön nälkä, en kuitenkaan jaksanut syödä kuin puolikkaan leivän, töiden jälkeen tuli järjetön nälkä, jaksoin syödä puolikkaan pihvin ja 2 parsakaalin nuppua, eli tää "järjetön" nälkä menee kuitenkin ihan pikkusyömisellä pois:confused:
Mä en yleensä nälkää oikein tunne,
liekö lämmöstä johtuu toi ailahtelu:cautious:
Oot paksuna.
 
Mulle tuli taas nälkäo_O Outoja nälkä kohtauksia tullut tänään kun töissäkin tuli mukamas ihan järjetön nälkä, en kuitenkaan jaksanut syödä kuin puolikkaan leivän, töiden jälkeen tuli järjetön nälkä, jaksoin syödä puolikkaan pihvin ja 2 parsakaalin nuppua, eli tää "järjetön" nälkä menee kuitenkin ihan pikkusyömisellä pois:confused:
Mä en yleensä nälkää oikein tunne,
liekö lämmöstä johtuu toi ailahtelu:cautious:
Oliskohan raskausoireita?
 
Haluatko vielä joskus? Onko aikaa iän puolesta?
Vielä ois vähän aikaa, kuopus oli niin vaikea tapaus uniltaan että pelottaa yli kaiken jos seuraava olisi samanlainen, pelkään etten enää selviäisi siitä... Vieläkin tuo huutelee ja mölisee äänekkäästi unissaan moneen otteeseen kun on niin vikas uninen mutta ei sentään täyttä kurkkua huuda ja nukahtaa useimmiten itekseen uudestaan. Tuo on kaikenlisäks aivan järjettömän kovaääninen lapsi mikä on aina tehnyt itkemisestä ja huutamisesta normaaliakin ikävämpää. Ja vilkas, omatoiminen ja omapäinen, niin hyvässä kuin huonossakin:) Mutta äärimmäisen ihana, hauska ja energinen nappula hän on haasteista huolimatta:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Vielä ois vähän aikaa, kuopus oli niin vaikea tapaus uniltaan että pelottaa yli kaiken jos seuraava olisi samanlainen, pelkään etten enää selviäisi siitä... Vieläkin tuo huutelee ja mölisee äänekkäästi unissaan moneen otteeseen kun on niin vikas uninen mutta ei sentään täyttä kurkkua huuda ja nukahtaa useimmiten itekseen uudestaan. Tuo on kaikenlisäks aivan järjettömän kovaääninen lapsi mikä on aina tehnyt itkemisestä ja huutamisesta normaaliakin ikävämpää. Ja vilkas, omatoiminen ja omapäinen, niin hyvässä kuin huonossakin:) Mutta äärimmäisen ihana, hauska ja energinen nappula hän on haasteista huolimatta:love:
Hei kuule ja mutku...mulla oli esikko koliikkivauva, nukkuu edelleen huonosti mutta hänen veljensä ovat olleet aina ihan ns.normi nukkujia..eli ei se mee aina mitenkään järjestyksessä ja silleen ja tälleen..
 
Hei kuule ja mutku...mulla oli esikko koliikkivauva, nukkuu edelleen huonosti mutta hänen veljensä ovat olleet aina ihan ns.normi nukkujia..eli ei se mee aina mitenkään järjestyksessä ja silleen ja tälleen..
Esikkokin oli huono nukkumaan mut se sentään nukku 7 kuisesta, kuopus vaan on niin vilkas et se vilkkaus jatkuu unissakin, mut jos yllätysvauva joskus olis tulolla niin kyl avosylin vastaan otetaan, mut erityisesti tekemällä ei lähdetä tekeen:)
 

Yhteistyössä