Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nonni, muksut jättäneet pakastimen oven taas raolleen ja siellä on 2-3 xm paksu ikirouta. :cautious: Eiks nyt ens viikolle just luvattu helteitä...

...onko pakastimen sulattaminen helteellä
-täysin idiootti ajatus
-melko idiootti ajatus
-hivenen erilainen ajatus?

vierailija
Nonni, muksut jättäneet pakastimen oven taas raolleen ja siellä on 2-3 xm paksu ikirouta. :cautious: Eiks nyt ens viikolle just luvattu helteitä...

...onko pakastimen sulattaminen helteellä
-täysin idiootti ajatus
-melko idiootti ajatus
-hivenen erilainen ajatus?
No pakasta muovipulloihin vettä, teet paljon kylmäkalleja ja sitten sullot pakastimen sisällön niiden kanssa saaveihin tai kylmälaukkuihin.... Vilttejä vielä päälle.
Keität vettä ja sitä kattilassa pakastimeen niin sulaa nopeasti.

• Tykkää
Reactions: Echo
Jep, mutta mä jatkan tätä mun siivousraivauspäivääni:), pikainen pyrähdys tämän piti ollakin kaikkinensa..

Pyykkikoneen raasu saa pyöriä lämpimänä urakalla mutta toisaalta tuon vaatevuoren pienentyminen tuntuu ja näyttää hyvältä - vaikka pian se siihen kyllä takaisinkin tulee:D - ja puhdas pyykki tuoksuu niin raikkaalta:)!

Mutta mun puolesta aurinkoisia kesäpäiviä sulle:). Olkoon ne sopivassa suhteessa täynnänsä touhua ja rentoilua..pidä huoli itestäsi:):love:

Moikka:)!

r0s
Riisipuuron kanssa pitää olla voisilmä ja suolaa....mansikkaa ja riisipuuroa:sick:

Eiku voisilmällä. Tai voisilmällä, sokerilla ja kanelilla. Tai rusinasopalla tai sekahedelmäsopalla. Tai puolukkakeitolla. Tai mansikka- tai mustikkakiisselillä. Tai kanelilla, sokerilla ja tuoreesta appelsiinista puristetulla mehulla.

Viimeisin tarttui mukaan teneriffanreissults.

Eiku voisilmällä. Tai voisilmällä, sokerilla ja kanelilla. Tai rusinasopalla tai sekahedelmäsopalla. Tai puolukkakeitolla. Tai mansikka- tai mustikkakiisselillä. Tai kanelilla, sokerilla ja tuoreesta appelsiinista puristetulla mehulla.

Viimeisin tarttui mukaan teneriffanreissults.
Yaaas baby, eli palataan het alkuun...eli riisipuuro pitää syödä voisilmällä JA keitinvaiheessa riisipuuroon on lisätty ripaus suolaa:coffee:

Yhteistyössä