En usein kuuntele toisten ihmisten neuvoja, Mutta nyt- ihan vain mielenkiinosta- päätin keittää kiisseliä riisipuuron kaveriksi. En kuitenkaan usko, että se on parempaa puuron kanssa kuin ketsuppi
Mä tein tässä pitkästä aikaa ipanoille oman maan mansikoista ja raparpereista kiisseliäOih. Riisipuuro ja mummon tekemä mansikkakiiisseli.
Voih, riisipuuro ja KalaMiehen ehdottama kiisseli.Oih. Riisipuuro ja mummon tekemä mansikkakiiisseli.
Ketsuppi puuron kanssa.En usein kuuntele toisten ihmisten neuvoja, Mutta nyt- ihan vain mielenkiinosta- päätin keittää kiisseliä riisipuuron kaveriksi. En kuitenkaan usko, että se on parempaa puuron kanssa kuin ketsuppi
No pakasta muovipulloihin vettä, teet paljon kylmäkalleja ja sitten sullot pakastimen sisällön niiden kanssa saaveihin tai kylmälaukkuihin.... Vilttejä vielä päälle.Nonni, muksut jättäneet pakastimen oven taas raolleen ja siellä on 2-3 xm paksu ikirouta. Eiks nyt ens viikolle just luvattu helteitä...
...onko pakastimen sulattaminen helteellä
-täysin idiootti ajatus
-melko idiootti ajatus
-hivenen erilainen ajatus?
Ei 2-3cm tee vielä mitään.Odota et helteet on ohi. Eikö syksyyn astiki voisi ihan odottaa?Nonni, muksut jättäneet pakastimen oven taas raolleen ja siellä on 2-3 xm paksu ikirouta. Eiks nyt ens viikolle just luvattu helteitä...
...onko pakastimen sulattaminen helteellä
-täysin idiootti ajatus
-melko idiootti ajatus
-hivenen erilainen ajatus?
Amerikoissa laitetaan joka ruokaan ketsuppia, riisipuuroon, marjapuuroon, silakkalaatikkoon jotkut jopa sekoittaa sitä aamukahviinsa.Ketsuppi puuron kanssa.
Amerikoissa laitetaan joka ruokaan ketsuppia, riisipuuroon, marjapuuroon, silakkalaatikkoon jotkut jopa sekoittaa sitä aamukahviinsa.
Mä laitan maksalaatikkoon. Amerikassa voi tapahtua mitä vaan.Amerikoissa laitetaan joka ruokaan ketsuppia, riisipuuroon, marjapuuroon, silakkalaatikkoon jotkut jopa sekoittaa sitä aamukahviinsa.
Mä laitan maksalaatikkoon. Amerikassa voi tapahtua mitä vaan.
Riisipuuron kanssa pitää olla voisilmä ja suolaa....mansikkaa ja riisipuuroaOih. Riisipuuro ja mummon tekemä mansikkakiiisseli.
Riisipuuron kanssa pitää olla voisilmä ja suolaa....mansikkaa ja riisipuuroa
Olet menossa oikeaan suuntaan, kamu. Ketsupin käytön voi alottaa vaikka maksalaatikosta.Mä laitan maksalaatikkoon. Amerikassa voi tapahtua mitä vaan.
Mä tein niin jo lapsena. En laita ketsuppia jokapaikkaan enkä koskaan laita.Olet menossa oikeaan suuntaan, kamu. Ketsupin käytön voi alottaa vaikka maksalaatikosta.
Salaliitto  yrittävät peitellä sitäÖö, mihin hävisi mun viesti Aquelan illunaamiosta?
Se oli ihan läppä, ei täällä palstalla nyt illuja ole, mut se että se viesti moderoitiin, on outoa.
Voi kukkanen. Eihän se ollut loukkaus. Poistuiko sekin viesti jonka sanoin sulle? Kysyin että Kui?Öö, mihin hävisi mun viesti Aquelan illunaamiosta?
Se oli ihan läppä, ei täällä palstalla nyt illuja ole, mut se että se viesti moderoitiin, on outoa.
Mä laitan riisipuuroon kiisseliä tai kanelia+sokeria tai margariiniä+sokeria+metukkaa+silakkaa+huulirasvaa+vaseliinii+tummelii+kenkäplankkii+villasukkii+korkokenkii+hattui+kintait+lapasii+rukkassii jneelleen, johan toss jottain pientä jo tuli mainittuu.
IlupilupimVoi kukkanen. Eihän se ollut loukkaus. Poistuiko sekin viesti jonka sanoin sulle? Kysyin että Kui?
Yaaas baby, eli palataan het alkuun...eli riisipuuro pitää syödä voisilmällä JA keitinvaiheessa riisipuuroon on lisätty ripaus suolaaEiku voisilmällä. Tai voisilmällä, sokerilla ja kanelilla. Tai rusinasopalla tai sekahedelmäsopalla. Tai puolukkakeitolla. Tai mansikka- tai mustikkakiisselillä. Tai kanelilla, sokerilla ja tuoreesta appelsiinista puristetulla mehulla.
Viimeisin tarttui mukaan teneriffanreissults.