Ekkö oo kuullu? Teslan joku tj tai jotain.Tuntematon suuruus koko Elon.
Ekkö oo kuullu? Teslan joku tj tai jotain.Tuntematon suuruus koko Elon.
Ei kyllä tee munkaan, yöks, toi yks kupillinen kyllä riittää taas pitkäks aikaaEi tee enää mieli
Huomasin just että täällä sisällä on melkein 29 astetta lämmintä ja vaikka hiihtelen pelkässä tpaidassa ja pikkupöksyissäin, niin tuntuu ihan samalta kun istuis saunan pukutilassa
Nikola Tesla olis tuttu nimi, mutta tuo ei sano mitään. En kannata myrkyllisiä sähköautoja.Ekkö oo kuullu? Teslan joku tj tai jotain.
Joku tuntematon, soitti mun oven jälkeen naapurienkin ovia ja lähti yläkertaankin rimputtelemaan ovikellojaKuka se oli? En oo yhtään utelias.
Luin että kapaloida itsensä...Elon Musk varmaan haluis kaapeloida itsensä kaikkiin maailman ihmisiin....
On ja kissan takia ei voi pitää muuta kuin tuuletusikkunoita auki, nekin silleen pienesti raollaan ettei karkaa niistäEi kyllä tee munkaan, yöks, toi yks kupillinen kyllä riittää taas pitkäks aikaa
Siellä on vissiin samanmoinen kuumankosteen hikinihkee keli kuin täälläkin, vaatteet liimaantuu ihoon kiinni ja niskavillat joikaa hoosiannaa..
Minne sua yöks pyydettiin?Ei kyllä tee munkaan yöks
Eikö sulla oo verkkoo niissä tuuletusräppänöissä? Kannattais laittaa niin helpottas kummankin eloaOn ja kissan takia ei voi pitää muuta kuin tuuletusikkunoita auki, nekin silleen pienesti raollaan ettei karkaa niistä
Elon on 20 mrd miljardööri, on tekemässä ihmisistä kyborgeja eli haluais ihmiseen vaikka mitä rojua pään sisälle.Nikola Tesla olis tuttu nimi, mutta tuo ei sano mitään. En kannata myrkyllisiä sähköautoja.
Ei, eikä parvekkeelle voi laittaa lasitusta sen oudon mallin takiaEikö sulla oo verkkoo niissä tuuletusräppänöissä? Kannattais laittaa niin helpottas kummankin eloa
Siinä niin ollenkaan mitenkään lukenunnaaMinne sua yöks pyydettiin?
Laittakoot omaan päähänsä. En ole käytettävissä.Elon on 20 mrd miljardööri, on tekemässä ihmisistä kyborgeja eli haluais ihmiseen vaikka mitä rojua pään sisälle.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Elon_Musk
En mäkään. Meillä on valmiina diisseli tuossa pihassa, siihen kun tankkais biodiisseliä niin ois satavarmasti ekologisempi kuin sähköautot.Nikola Tesla olis tuttu nimi, mutta tuo ei sano mitään. En kannata myrkyllisiä sähköautoja.
Pahus sentään, lasitetut parvekkeet on kyllä käteviä kun kesäaikaan niistä tulee ns.ylimääräiset huoneet oleskeluunEi, eikä parvekkeelle voi laittaa lasitusta sen oudon mallin takia
LukinunnapasSiinä niin ollenkaan mitenkään lukenunnaa
Saat ajaa sillä ihan normaalisti reilun 10 vuotta ennenkö se saastuttaa enemmän kun sähköauto, siinä ne akut ei kestä kymmentä vuotta ja niitten valmistus vasta saastuttaakin.En mäkään. Meillä on valmiina diisseli tuossa pihassa, siihen kun tankkais biodiisseliä niin ois satavarmasti ekologisempi kuin sähköautot.
Mä olen miettinyt, että kysäisisin asiasta vuokranantajilta, mutta aina se vaan on sitten unohtunut kysästä...vaikka välillä kyllä ruplatellaankin puhelimessa toistemme kanssaSä et voi laitattaa sitä verkkoa niihin tuuletusikkunoihin?
Mä varmaan puristan nuo mun huovutetut vessapaperirullat biopolttoaineeks, ei nuo mee kaupaks...menisköhän samaan tisleeseen mun miehen kalsarit?Saat ajaa sillä ihan normaalisti reilun 10 vuotta ennenkö se saastuttaa enemmän kun sähköauto, siinä ne akut ei kestä kymmentä vuotta ja niitten valmistus vasta saastuttaakin.
Äkkiö se Foliohattu päähän ettei sun viimeisiäkin ajatuksia sädetetä poisMä olen miettinyt, että kysäisisin asiasta vuokranantajilta, mutta aina se vaan on sitten unohtunut kysästä...vaikka välillä kyllä ruplatellaankin puhelimessa toistemme kanssa
nimim. sama pää kesät talvet
Jarutusjäljelliset kalsarit on parasta räjähtävää polttoainettaMä varmaan puristan nuo mun huovutetut vessapaperirullat biopolttoaineeks, ei nuo mee kaupaks...menisköhän samaan tisleeseen mun miehen kalsarit?
Menee, mutta vaan puhtainaMä varmaan puristan nuo mun huovutetut vessapaperirullat biopolttoaineeks, ei nuo mee kaupaks...menisköhän samaan tisleeseen mun miehen kalsarit?
Mun dementiakin on siirtymässä Ellulle. Mulla taas polla toimii paremmin päivä päivältä.Äkkiö se Foliohattu päähän ettei sun viimeisiäkin ajatuksia sädetetä pois
Nii, muuten se ei oo puhdasta biodieseliä, kone sakkaa heti.Menee, mutta vaan puhtaina
Kyllä tuon kalsareilla ajais Utsjoelle asti.Jarutusjäljelliset kalsarit on parasta räjähtävää polttoainetta