Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kohta eka koneellinen pestynä joten se on lähdettävä raivaamaan kuivatustilaa:)

Näinköhän on muuten jotain ukkosenpoikasta ilmassa:cautious:, ainakin täällä tuuletetaan ja putsataan ilmaa siihen nähen että taijan mennä portsariksi ja notkuilla ulko-ovea aukipitäen pieneksi vinkiksi nuille kahdelle tuittupäälle:D

Pidä mukavaa perjantaita:)
 
Mulla on kohta eka koneellinen pestynä joten se on lähdettävä raivaamaan kuivatustilaa:)

Näinköhän on muuten jotain ukkosenpoikasta ilmassa:cautious:, ainakin täällä tuuletetaan ja putsataan ilmaa siihen nähen että taijan mennä portsariksi ja notkuilla ulko-ovea aukipitäen pieneksi vinkiksi nuille kahdelle tuittupäälle:D

Pidä mukavaa perjantaita:)
Ei se ollu ukkosta, sun pojat vaan jyryää. (y)
 
Mä en oo helleihminen (kohta ei oo Ellukaan), mut yritän henkisesti valmistautua ainakin 2, ehkä 3 tulevaan helleviikkoon.

- Mä yritän armeliaasti ymmärtää hellehulluja. Vuodesta on 49 viikkoa mun kelejä, suotakoon heille ne kuppaset 3 viikkoa.
-> hymähtelen alentuvasti, kun ne kirmaa riemusta kiljuen tuonne biitseille kuin apinat
- mä EN pimahda helteellä mun perheelle, kuten viime kesänä. Mä hiki valuen keskustelen heidän kanssaan rauhallisesti. Krhm...
-jos mahdollista, etsin kaupasta vielä sen viimeisen torpedo-tuulettimen. Jos ei löydy, niin käyn irrottamassa läheisestä tuulipuistosta yhden tuulimyllyn pihalle: ikkuna auki kokonaan ja saa puhaltaa pihalta
-jälkikäteenkään en valita. Sen sijaan nautin mielessäni, kun helteen mentyä ne hellehullut kangistuu viltin sisälle kuin vaihtolämpöiset etanat, ja mä kitken myhäillen kukkapenkkiä, virtaa täynnä.
 

Yhteistyössä