Päivää. Mitäs tänne?
*miettii Kalamiehelle catch and release -iltarääkkäystä, mut on niin suopea että taitaa jättää väliin*
Päivää. Mitäs tänne?
No e ja e sekosi. Niillä meni aivot solmuun.Päivää. Mitäs tänne?
Menes syömään pullaa siitä hus, äläkä kiusaa kaikkia
*miettii Kalamiehelle catch and release -iltarääkkäystä, mut on niin suopea että taitaa jättää väliin*
Söin äsken jo. Oli rusinat ja kaikki.Menes syömään pullaa siitä hus, äläkä kiusaa kaikkia
Mitäs tänne, entäs mitäs sinne?Päivää. Mitäs tänne?
No jee, kiitos.
Sano että se oli maksalaatikkoa eikä pullaa?Söin äsken jo. Oli rusinat ja kaikki.
Ei se ollu ukkosta, sun pojat vaan jyryää.Mulla on kohta eka koneellinen pestynä joten se on lähdettävä raivaamaan kuivatustilaa
Näinköhän on muuten jotain ukkosenpoikasta ilmassa, ainakin täällä tuuletetaan ja putsataan ilmaa siihen nähen että taijan mennä portsariksi ja notkuilla ulko-ovea aukipitäen pieneksi vinkiksi nuille kahdelle tuittupäälle
Pidä mukavaa perjantaita
Ei täällä mitään ihmeellistä. Pitäisi korjata veneen pilssipumppu, se ei pelitä jostain syystäMitäs tänne, entäs mitäs sinne?
Maksalaatikonnäköistä terveyspullaa...*tärisee peloissaan*Sano että se oli maksalaatikkoa eikä pullaa?
Mulle on jäänyt traumat isoäidin luumu- ja rusinakiisselistä...Söin äsken jo. Oli rusinat ja kaikki.
Hö, se on hyvää!Mulle on jäänyt traumat isoäidin luumu- ja rusinakiisselistä...
Maksapulla kas tässäMaksalaatikonnäköistä terveyspullaa...*tärisee peloissaan*
Just tuota mä tarkoitin!
Ei ole. Anoppi yrittää aina jouluisin syöttää kaikille sitä sekahedelmäkiisseliä, kamalaaHö, se on hyvää!
Ja sitten hikilenkille siitä, hopi hopi!!Maksalaatikonnäköistä terveyspullaa...*tärisee peloissaan*
Ei oleHö, se on hyvää!
Whatdidyousay?Ei ole
Ja nyt rusinapulla lenkille tai voimistelemaan!
Toivottavasti tää ei oo slutshamingia vaan fat-kickingiä...Ja sitten hikilenkille siitä, hopi hopi!!
En pese, jos likaantuu niin otan uuden setelin.Pestäänhän seteleitäkin.
Valkopesu on kans kiva.
-Sofia B.
Voimistelemaankin vielä?Ei ole
Ja nyt rusinapulla lenkille tai voimistelemaan!