Sanos muuta. Tietyt sanat ovat kiellettyjä. Jää automoden haaviin.Miksi viestit menee ensin moderaattorille ja sitten julkaistaan? Hidastaa aikalailla keskustelua.
Jahas, että sellainen uudistus. Onko kiellettyjen sanojen lista jossain luettavana?Sanos muuta. Tietyt sanat ovat kiellettyjä. Jää automoden haaviin.
Ei ole. Ollaan huomattu tuo tsydeemi kun viesti jää odottamaan hyväksyntää.Jahas, että sellainen uudistus. Onko kiellettyjen sanojen lista jossain luettavana?
Näkee siitä kun pitää tahallaan kirjoittaa väärin mut sehän on tiedetty kauan. Samalla systeemillä löytää toki omatkin kirjoitukset nopeiten, jos vaan muistaa sen virheenJahas, että sellainen uudistus. Onko kiellettyjen sanojen lista jossain luettavana?
ei pidä heti nakata samaa uudelleen, se vaan on se.Ei ole. Ollaan huomattu tuo tsydeemi kun viesti jää odottamaan hyväksyntää.
Mä olen muuttanut sanoja.ei pidä heti nakata samaa uudelleen, se vaan on se.
Tarviiko taas liiotella ja syödä kilokaupalla jotain mitä ei normaalisti saa syötyä vaivoja aiheuttavaa määrää.sen yliannostusoire on kooma, ei kannattaisi muidenkaan syödä.
Eikö tuosta tule pääkipua?Tarviiko taas liiotella ja syödä kilokaupalla jotain mitä ei normaalisti saa syötyä vaivoja aiheuttavaa määrää.
Hymiöt ja muut täytyy poistaa ensin.Ja jälleen eli lainaus tekee tuon. Huono uudistus.
Silmätipoissa ja tableteissa apuaineena tuommostaTarviiko taas liiotella ja syödä kilokaupalla jotain mitä ei normaalisti saa syötyä vaivoja aiheuttavaa määrää.
Ei sitä voi tänne tietenkään kirjoittaaJahas, että sellainen uudistus. Onko kiellettyjen sanojen lista jossain luettavana?
Kokeillaan, tässä ei mukana.Hymiöt ja muut täytyy poistaa ensin.
Täytyykin sanoa miehelle kun aamulla taas lähtee töihin, että tarkistaa, etten oo silmätippakoomassaSilmätipoissa ja tableteissa apuaineena tuommosta
Eipä niin (muistaa poistaa hymiön)Ei sitä voi tänne tietenkään kirjoittaa
Toisaalta siinä samalla muuttuu asiakin vähän... Siis täytyy alkaa kirjoittaa kirjakieltä ja tehdä siihenKIN tahallaan virheitäEipä niin (muistaa poistaa hymiön)
Mun äiti käyttää jotaki tippaa kuiviin silmiin mut näkee ilman laseja kun on kaihi leikattu. Ei usko mitään mitä sanoo ja napostelee esanssivitamiineja kun ei halua ulkoilla.Oikea rinsessa nyt paapottavana. Soittaa mun miehelle eikä mulle, jos on kadottanut verenpainemittarin - vaikka sitäkään ei tarttis mitata kun ei ole edes koholla. Kyllä on palon erilaisia kiireitä ihmisilläTäytyykin sanoa miehelle kun aamulla taas lähtee töihin, että tarkistaa, etten oo silmätippakoomassa
Syötkö sä silmätippoja. No se selittääkin kaikenSilmätipoissa ja tableteissa apuaineena tuommosta
ei kun lue nyt ne uudet kun vielä näkee, kohta ei näekään.Jospa sitten lukemaan lehtiä. Kivaa päivää kaikille.
Eikö silmät ole päässä? En käytä koskaan silmätippoja - paitsi jos lääkäri määrää, mut aina en ole mennyt edes silmälääkäriin, kun se Kellopeliappelsiini tulee mieleen, oppi suojelemaan silmiä.Syötkö sä silmätippoja. No se selittääkin kaiken
Jää automoden haaviin.