Aqela
OhoIlmeisesti ei..hää on vähän jännä tapaus muutenkin, saanut monta huomautusta sen takia, että on ilkeä miesopiskelijoita kohtaan.
OhoIlmeisesti ei..hää on vähän jännä tapaus muutenkin, saanut monta huomautusta sen takia, että on ilkeä miesopiskelijoita kohtaan.
Niinhän sitä on,alku aina hankalaa mutta kyllä se lähtee sitten sujumaan. Kun vain nyt saisi motivaation taas aloittaa.Tähän sopii biisi; vielä on kesää jäljellä
Rita Hayword avain pakoon, ihan huippu..ja Se.Juu. Ja Piina ja Hohto on hyviä. Ja Rita joku-avain pakoon
toi on kyllä jännä että naisille ollaan niin herrasmiestä niin herrasmiestä mutta toisia miehiä ei voida sietääIlmeisesti ei..hää on vähän jännä tapaus muutenkin, saanut monta huomautusta sen takia, että on ilkeä miesopiskelijoita kohtaan.
Niin mutta kun hää on nainen ja vielä naimisissatoi on kyllä jännä että naisille ollaan niin herrasmiestä niin herrasmiestä mutta toisia miehiä ei voida sietää
niin ku kukko kanalassa
no tuo on vielä oudompaaNiin mutta kun hää on nainen ja vielä naimisissa
Olen saanut kyllä sen käsityksen, että on kotonaankin se joka päättää kaapin paikat
Niin vaikka onhan sellasia pirttihirmuja ollut kautta aikain..Justiinoita.no tuo on vielä oudompaa
tavallinen justiina inhoaa vain omaa miestäänNiin vaikka onhan sellasia pirttihirmuja ollut kautta aikain..Justiinoita.
Mun mies leijuu...
No hyi, ei se mikää intialainen guru/illuminaatin jäsen ole.
Miten illut tähän liittyy?No hyi, ei se mikää intialainen guru/illuminaatin jäsen ole.
Oliko niitä huijausviestejä?Mies leijuu...oli maksanu Elisan laskun, sähköpostissaan oli "Kiitos maksustasi. Elisa" ja naisen kuva. Tuli tohkeissaan näyttämään mulle sen sähköpostin.
Ne tykkää levitoida.Miten illut tähän liittyy?
No miten tuommonen kiitos-viesti ois huijausviesti?Oliko niitä huijausviestejä?
ei sitä kuule koskaan tiedäNo miten tuommonen kiitos-viesti ois huijausviesti?
Tais tuo har maa ollaei sitä kuule koskaan tiedä
"Jätä se sika".Mies leijuu...oli maksanu Elisan laskun, sähköpostissaan oli "Kiitos maksustasi. Elisa" ja naisen kuva. Tuli tohkeissaan näyttämään mulle sen sähköpostin.
Niin, kaikille puhelinnaisille se maksaakin...mikähän 0800-alkuinen on..."Jätä se sika".
Se on illujen numero!!Niin, kaikille puhelinnaisille se maksaakin...mikähän 0800-alkuinen on...
Pakko olla. Niin hämärää muijaa siellä varmasti luurin toisessa päässä.Se on illujen numero!!
Käys kuulustelemassa sitä miestäs ja tule sitten kertomaan meille mitä tunnusti sulle!Pakko olla. Niin hämärää muijaa siellä varmasti luurin toisessa päässä.
Kuulustelin jo.Käys kuulustelemassa sitä miestäs ja tule sitten kertomaan meille mitä tunnusti sulle!