Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille muillekkin!
Villi yö takana, toinen lapsukaisista käveli unissaan peittonsa kans toisen muksun sängyn viereen ja kun menin kysyyn et mikä hätä sulla on niin vastas että sisaruksen pitäisi olla tuossa vastaamassa hänelle ja osoitti tyhjää sängyn jalkapäätyä mihin oli peittonsa mytännyt:D
Hetki siitä eteen päin tämä toinen sisaruksista alotti hirveen meuhkaamisen peiton kanssa ja höpötti sisarensa nimeä ja hekotteli niin kovaan ääneen että mä heräsin toisessa huoneessa:) Piti käydä tarkistaan ettei tää toinen oo taas eksyny sinne:D

r0s
Huometa, huomenta!

Lapsenvahtiviikon toinen aamu alkoi aurinkoisissa tunnelmissa.
Lapsonen EI jäätynytkään suurista odotuksista huolimatta yön aikana vaan heräsi pirteänä ja pinkaisi pöpelikköön keräämään mustikoita myslinsä seuraksi.

(Lapsen mutsi siis sai paskhalvauksen kun kuuli että osa lomasta vietetään mökillä mis ei oo ees sähköä. Jäätyyhän sinne! Sit se oli pakannut mukaan tomsen pupun minkä vatsassa olevan kaurapussin voi lämmittää mikroaaltouunissa :whistle: :LOL: )

Njoo. Nynnoi heittävät tikkaa pihalla.

Melko leppoisaa toistaiseksi. Mulla on pannu kaffetta vaikka poika tulleekin siitä mukillisen verottamaan.

Minä ja autot:ROFLMAO: Peruutin päiväkodin pihasta ja kuuntelin et mit..vit... auto pitää ihan outoa ääntä, ajoin hiljaa eteenpäin, raotin ikkunaa mut se ei kuulunu sieltä, sit pysähdyin ja kaivoin puhelinta soittaakseni miehelle kunnes tajusin et se oli MUSIIKKI mikä oli vaan hiljasella:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: kuulu vaan pienet suhahdukset kitarasta ja rummuista:ROFLMAO::whistle:

vierailija
Ei se ole myrkky, vaan sokeri. Luontaisesti mm sienistä löytyy.
Ja en syö sieniä, koska niissä on sokeria, tulee vatsavaivoja.
Tietoisesti en syö siis mannitolia.
Mulla sama, mut kun sen yliannostusoire on kooma, ei kannattaisi muidenkaan syödä. Äidin lääkkeet täytyisi tarkistaa, mut se ressukka luulee, et joku ne tekee. Eikä tee. Mut jalat turvoksissa, ihan paha olo tulee. Ja kehuu kuinka halvalla saa jotaki hyvää jäätelöä:sick::cry:

Yhteistyössä