Ootas niin kerron kohta!Juu. Mutta MIKSI?
ei oo ollut koiria eikä ahmoja näköpiirissä toviin. Mistä ne mun mieleeni tupsahtivat?
Ootas niin kerron kohta!Juu. Mutta MIKSI?
ei oo ollut koiria eikä ahmoja näköpiirissä toviin. Mistä ne mun mieleeni tupsahtivat?
Tiiän!Huomentapäivää!
Kaffepaussi.
Ja näin unta isosta, mustasta koirasta joka muistutti ahmaa. Mitähän SE tarkoittaa?
*asettelee roosan psykiatrin sohvalle, kasvot poispäin terapeutista*Juu. Mutta MIKSI?
Tiiän!
Kun oroille syötetään surkeaa rehua, ei ne ymmrrä paeta petoja, vaan luottavat siihen, et ruoka tulee poron luo. Se laiska ja puolikuntoinen on sit hyvä saalis pedoille ja niistä saa kaikkein parhaan korvauksen. Kaikki eivät sitä ymmärrä, mut tottahan se on!
*asettelee roosan psykiatrin sohvalle, kasvot poispäin terapeutista*
Diagnoosi:Sun mies on vanhemmiten alkanu muistuttaa ahmaa.
(Mulla se muistuttaa ahmattia)
Siskon keskimmäisen mukaan sellaset unet tarkoittaa sitä, että ros on katsellut liikaa ahmavideoita....Sisko taas totesi koiransa muistuttavan ahmaa jahdatessaan hiiriä tai muita eläimiä lenkillä...nuorin taas kääns kylkeä ja käski kaikkia olemaan hiljaaOotas niin kerron kohta!
En kyl ///yä huomannu kun pää-puu-pyy-tön viestitti totta-maarille, mut pää////yily varmasti laittaa privaviestiä nyt EYIY///lle ja Ebookersille ja ÖÄÖÄÖ:lle!Huomasitko E//ytin kuinka 3//imelli vaikeni heti kun Pää tuli paikalle?siirtyi privailemaan
En kyl ///yä huomannu kun pää-puu-pyy-tön viestitti totta-maarille, mut pää////yily varmasti laittaa privaviestiä nyt EYIY///lle ja Ebookersille ja ÖÄÖÄÖ:lle!
Ootas niin kerron kohta kummituksista!
Kaikkiko täällä on viimesen vuorokauden sisään ottanu peuraa sulamaan? Uusi trendi.Niin siis ei täällä kyllä poroja ole.
Vai yritikö vinkata että mä tunnen itseni huonostisyötetyksi poroksi?
Vai johtuuko uni siitä, että otin peuranfileen eilen sulamaan?
Ei päätön mulle uskalla pirvaa laittaa kun pyytäisin heti tuomaan mullekin peurapaistiaEn kyl ///yä huomannu kun pää-puu-pyy-tön viestitti totta-maarille, mut pää////yily varmasti laittaa privaviestiä nyt EYIY///lle ja Ebookersille ja ÖÄÖÄÖ:lle!
Eikun siitä on ollut puhetta moneen kertaan - tosin poistettu aina kun onhan päättäjilläkin poromerkkejäNiin siis ei täällä kyllä poroja ole.
Vai yritikö vinkata että mä tunnen itseni huonostisyötetyksi poroksi?
Vai johtuuko uni siitä, että otin peuranfileen eilen sulamaan?
Kaikkiko täällä on viimesen vuorokauden sisään ottanu peuraa sulamaan? Uusi trendi.
*ei näy pakasteessa peuranperää, ei *
ahma ei syö saalistaan aina, mutta tappaa varmasti. On siinä ero. Miksi ei syö?*asettelee roosan psykiatrin sohvalle, kasvot poispäin terapeutista*
Diagnoosi:Sun mies on vanhemmiten alkanu muistuttaa ahmaa.
(Mulla se muistuttaa ahmattia)
Mietis kun heräisit joskus noin ja huomaisit tuon hahmon olevan p.aula
Ei päätön mulle uskalla pirvaa laittaa kun pyytäisin heti tuomaan mullekin peurapaistia
Pakastin pitää siivota aina ennen helteitä. Mut eihän ihmiset sitä opi ja taas loppuu laitteet kaupoista. En tiedä jääkö jaettavaa, jos kerta nälkää näkevät.Jos metsästäjätyypit jakavat niitä viime kauden lihoja nyt tuttaville koska pian alkaa uusi metsästyskausi?
Me saatiin pari fileenpalaa ja paisti. Jälkimmäinen on yhä pakasteena.
Tarkoitat siis sitä et luomusoijan seasta on löytynyt tavallista soijaa, josta saa salmonellan?Mietis kun heräisit joskus noin ja huomaisit tuon hahmon olevan p.aula
'Olisiko teillä hetki aikaa keskustella luomutuotteista?'
Alkoi suonta vetämään kyljessä kun hörähin sun vastaukselle
On muuten kumma ero, kun samanlaista lehtipihviä paistoin kahdesta eri paketista: toinen vetäytyi ihan pieneksi räikäleeksi, kun toinen satsi täytti puoli pannua. Missä se ero tuli?riippuu paljolti lihasta että kuinka kypsäksi on paras paistaa
esim läpittenkypsä naudanfile on kengänpohjaa
ei oo peuraa ei, meillä päin ei niitä edes oleKaikkiko täällä on viimesen vuorokauden sisään ottanu peuraa sulamaan? Uusi trendi.
*ei näy pakasteessa peuranperää, ei *
Ei vaan sinä tarkoitat sitä.Tarkoitat siis sitä et luomusoijan seasta on löytynyt tavallista soijaa, josta saa salmonellan?
Ei siellä mitään suonenvetoa voi olla. Keuhkoveritulppa ehkä.Alkoi suonta vetämään kyljessä kun hörähin sun vastaukselle