vierailija
Usein on löytynyt, tiedän. Miksiköhän?Ei vaan sinä tarkoitat sitä.
Usein on löytynyt, tiedän. Miksiköhän?Ei vaan sinä tarkoitat sitä.
Justiinsa niin ja jetsulleen.Ei siellä mitään suonenvetoa voi olla. Keuhkoveritulppa ehkä.
Olisko käki käynyt munimassa sinneKanalasta haetuissa kananmunissa on välillä seassa pilkullisilla kuorilla varustettuja yksilöitä.
Delegoit homman lapsille - siinä sulla onkin tekemistäMä tuun hulluks täällä ja nauran itteni kipeäksi, nyt menen ja yritän tänään saada jotain aikaankin.
Jääkää te ruokasnobit haudutettujen peurojenne ja graavatun nieriän ja hanhenmaksabrüleene kanssa, mä teen jauhelihakeittoa.
(Olen kade)
Missä ahma saalistaa?ei oo peuraa ei, meillä päin ei niitä edes ole
mä en ole muuten koskaan syönyt peuraa
ekkönää sitä tiiä?Missä ahma saalistaa?
Itsesi kanssa varmaan.Eikun siitä on ollut puhetta moneen kertaan
En ole kuullut, miten sen pihvin teet. Kerro vaan, niin joku voi kokeilla. En osaisi tehdä, jos joku vieras vaikka pyytäisi. No, saisi tehdä itse, kunhan ei pilaa paistinpannuaKohta on yks pihveinä, eilen otin sulamaan niinkun sanoin.
Metsässä.Missä ahma saalistaa?
Siinä sulle paistinpannua.En ole kuullut, miten sen pihvin teet. Kerro vaan, niin joku voi kokeilla. En osaisi tehdä, jos joku vieras vaikka pyytäisi. No, saisi tehdä itse, kunhan ei pilaa paistinpannua
en ole nähnyt ahmaa läheltä. Kerran taapersi 2 mustaa hahmoa joen jäällä. Ei ne koiriakaan olleet, mut ei minkkejäkään. Ist jalat oli päähän nähden. Minkkejä on paljon mut nehän ei ihmiselle näyttäydy. Korpin jos näkee, on siellä varmaan minkki tai näätä asialla. Kotkat näen kyllä, mut sekin vie saaliinsa kokonaisena, ei tule korpeille jaettavaa.ekkönää sitä tiiä?
Teillä - en todellakaan aina osallistu teidän hassunhauskaan keskusteluun.Itsesi kanssa varmaan.
Parempi jos et ollenkaan.Teillä - en todellakaan aina osallistu teidän hassunhauskaan keskusteluun.
OikeestiSiskon keskimmäisen mukaan sellaset unet tarkoittaa sitä, että ros on katsellut liikaa ahmavideoita....Sisko taas totesi koiransa muistuttavan ahmaa jahdatessaan hiiriä tai muita eläimiä lenkillä...nuorin taas kääns kylkeä ja käski kaikkia olemaan hiljaa
Et tietenkään, sinulla on niin kivaa itsesi seurassaTeillä - en todellakaan aina osallistu teidän hassunhauskaan keskusteluun.
Ei mulla tarvi olla KIVAA.Et tietenkään, sinulla on niin kivaa itsesi seurassa
Niin, menee kylään palstailemaanOis jo koti ikävä
tiiäkkö ite?ekkönää sitä tiiä?
Tottakai tarvii miten muuten uusikuu saa kurkumat kasvamaan?Ei mulla tarvi olla KIVAA.
No mikä ettei..Ei me täällä olla toisissamme 24/7 kiinni enkä myöskään oleta saavani koko ajan itselleni sirkushuvejaNiin, menee kylään palstailemaan
Ja sulla on kivaa, kun huutelet näitä juttuja siellä kylässä? KIVAA?Tottakai tarvii miten muuten uusikuu saa kurkumat kasvamaan?