vierailija
Joku siellä ehkä haluaa - edes lomalla - nukkua tai olla rauhassaNo mikä ettei..Ei me täällä olla toisissamme 24/7 kiinni enkä myöskään oleta saavani koko ajan itselleni sirkushuveja
Joku siellä ehkä haluaa - edes lomalla - nukkua tai olla rauhassaNo mikä ettei..Ei me täällä olla toisissamme 24/7 kiinni enkä myöskään oleta saavani koko ajan itselleni sirkushuveja
Paras pakata laukku, eikö vaan? Mikä estää?Ois jo koti ikävä
Ei.Ja sulla on kivaa, kun huutelet näitä juttuja siellä kylässä? KIVAA?
Huomenna lähden ja laukku on aina siinä kunnossa kylässä ettei tartte pakataParas pakata laukku, eikö vaan? Mikä estää?
Kyllä joten sen aikaa olen täällä. Vituttaako? Miksi?Joku siellä ehkä haluaa - edes lomalla - nukkua tai olla rauhassa
Joo, nyt vasta hoksasin, et onkin taas ihan pörrö.Yritätkö olla hauska? Ei oikein onnistu.
Kurkista sinne ruokakomeroon. Voi olla tuota sapuskassaEi.
Tällä hetkellä on tylsää. TYLSÄÄ.
Ahma unessaJuu. Mutta MIKSI?
ei oo ollut koiria eikä ahmoja näköpiirissä toviin. Mistä ne mun mieleeni tupsahtivat?
jaAhma unessa
Ahma: Älä anna valinnanvaikeuden lannistaa itseäsi.
Onko sulla jotain valintoja mielessä?
3//imelli tuota kiusaaEepuukki juo taas
Mitä kuvittelet?Ei päätön mulle uskalla pirvaa laittaa kun pyytäisin heti tuomaan mullekin peurapaistia
Olet mustasukkainen?Mitä kuvittelet?
Olet mustasukkainen?Mitä kuvittelet?
Akela mustasukkainen.Miksi rellun pitäisi kuvitella jotain?Mitä kuvittelet?
Mustis jostakin palsta hyypiöstä jota ei tunne?Akela mustasukkainen.Miksi rellun pitäisi kuvitella jotain?
Miksi se mies jätti sinut?Mustis jostakin palsta hyypiöstä jota ei tunne?
Miksi se mies jätti sinut?
Onko paljon punkkeja? Peurahan on kävelevä punkinkuljetusalus.ei oo peuraa ei, meillä päin ei niitä edes ole
Se sinun sugardaddy
eikö kylässä todellakaan ole muuta tekemistä
Mistä sinä tiedät mitään kenenkään suhteista?Se sinun sugardaddy
Mitä sä höpiset?Se sinun sugardaddy