Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en yleensä muitten eväistä kummemmin piittaa mutta tuo on niitä hetkiä kun en pysty yökötykseltäni oleen edes samassa tilassa.

Toinen ällötys oli jokunen vuosi taaksepäin eräs virolaisnainen joka oli hetken meillä töissä, hän söi eväänä ekalla tauolla aina kylmää makkaraa ja suolakurkkua. Haukkas aina vuorotellen, ja jotenkin tuo kylmä makkara tuolla tavalla syötynä eto niin paljon että jouduin poistuun paikalta:sick:
 
Mä en yleensä muitten eväistä kummemmin piittaa mutta tuo on niitä hetkiä kun en pysty yökötykseltäni oleen edes samassa tilassa.

Toinen ällötys oli jokunen vuosi taaksepäin eräs virolaisnainen joka oli hetken meillä töissä, hän söi eväänä ekalla tauolla aina kylmää makkaraa ja suolakurkkua. Haukkas aina vuorotellen, ja jotenkin tuo kylmä makkara tuolla tavalla syötynä eto niin paljon että jouduin poistuun paikalta:sick:
Ja viikonloppuisin ne vetää vodkashottia ja siihen perään suolakurkkua...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ja viikonloppuisin ne vetää vodkashottia ja siihen perään suolakurkkua...
Juu todennäköisesti:D
Kun se lopetti työt tuolla niin se tarjos tauolla salaa vana tallinnia:whistle: Sanottiin et Suomessa ei saa työaikana juoda alkoholia niin tää totes et en minä kerro pomolle ja yritti tyrkyttää, sit se loppupeleiks otti itte vaan pitkät kulaukset kun me työkavereitten kans sanottiin et ei todellakaan juoda nyt.:ROFLMAO:
 
vierailija
Meillä oli joskus töissä pari venäläistä naista, niillä oli jotain voileipiä eväänä joissa oli välissä jotain haisevaa kalaa tai lihaa ja ne ei ikinä edes laittanut eväitä jääkaappiin säilytykseen vaan säilyttivät niitä pukuhuoneessa omassa kaapissa ja laukussa. arvaa haisiko ne hyvältä tauolla kun olivat muhineet siellä ja kesällä kun oli pukuhuonetiloissa aika lämmin...:sick: ne piti aina jopa jugurttiakin siellä omassa kaapissa. täytyy sanoa että niillä oli kyllä vatsa terästä, jos itse olisin syönyt ne eväät niin olisi vatsa ollut kyllä niin sekaisin ja ripulilla olisi pitänyt juosta.:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Meillä oli joskus töissä pari venäläistä naista, niillä oli jotain voileipiä eväänä joissa oli välissä jotain haisevaa kalaa tai lihaa ja ne ei ikinä edes laittanut eväitä jääkaappiin säilytykseen vaan säilyttivät niitä pukuhuoneessa omassa kaapissa ja laukussa. arvaa haisiko ne hyvältä tauolla kun olivat muhineet siellä ja kesällä kun oli pukuhuonetiloissa aika lämmin...:sick: ne piti aina jopa jugurttiakin siellä omassa kaapissa. täytyy sanoa että niillä oli kyllä vatsa terästä, jos itse olisin syönyt ne eväät niin olisi vatsa ollut kyllä niin sekaisin ja ripulilla olisi pitänyt juosta.:sick:
Hyi helvata:sick:
 
Meillä oli joskus töissä pari venäläistä naista, niillä oli jotain voileipiä eväänä joissa oli välissä jotain haisevaa kalaa tai lihaa ja ne ei ikinä edes laittanut eväitä jääkaappiin säilytykseen vaan säilyttivät niitä pukuhuoneessa omassa kaapissa ja laukussa. arvaa haisiko ne hyvältä tauolla kun olivat muhineet siellä ja kesällä kun oli pukuhuonetiloissa aika lämmin...:sick: ne piti aina jopa jugurttiakin siellä omassa kaapissa. täytyy sanoa että niillä oli kyllä vatsa terästä, jos itse olisin syönyt ne eväät niin olisi vatsa ollut kyllä niin sekaisin ja ripulilla olisi pitänyt juosta.:sick:
Se on jotain sillin tapaista, mutta haisee järkyttävälle.

Juu ei näissä baltian maissa eikä venäjällä kovin hyvä hygienia ole.

Appiukkokin teki ulkona hapankurkkua ja purkkien päällä oli kompressorin vanha pahvi. Sitten se täytti joka paivä purkkeihin lisää nestettä ja vetäsi kuolleet kärpäset sormella vex, kun ne nousi pintaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä