Et koska kahvi on pjaskaa. Minä olen. sontaaaaaaa
Et koska kahvi on pjaskaa. Minä olen. sontaaaaaaa
Tässä teille on totinen p.askansyöjä
Joo, kasvikset on paskaa.siinä meillä on toinen p.askansyöjä
Tahinista en tykkää, mutta hummus Kikherneet on hyviä kanssa, etenkin falafeleissa.Olen utelias uusille makukokemuksille, mutten tarkoituksella ole vielä maistanut näitä poliittisen suuntautumiseni takia:
-kik-herne
-tahini
-hummus.
Oikeesti. Tulee liikaa mieleen vihreän puolueen pikkujoulujen ruokalista, jossain kashmir-karvamatolla istutaan ja noukitaan noita kupista, 5 sherpan, 30 so ma lin ja 10 kamelikuskin kanssa. Myskihärkä ja imelä partavesi haisee ja banjot soi...
(Sori r0s)
Olen utelias uusille makukokemuksille, mutten tarkoituksella ole vielä maistanut näitä poliittisen suuntautumiseni takia:
-kik-herne
-tahini
-hummus.
Oikeesti. Tulee liikaa mieleen vihreän puolueen pikkujoulujen ruokalista, jossain kashmir-karvamatolla istutaan ja noukitaan noita kupista, 5 sherpan, 30 so ma lin ja 10 kamelikuskin kanssa. Myskihärkä ja imelä partavesi haisee ja banjot soi...
(Sori r0s, ei oo henk.koht. )
Mikä noin paljon sun päätä kiristää? Käy happihyppelyllä tai tee jotakin itsellesi mielekästä. Kuha poistut täältä.siinä meillä on toinen p.askansyöjä
falafel; Falafel on Lähi-idästä kotoisin oleva härkäpavuista tai kikherneistä valmistettu friteerattu pyörykkä.Tahinista en tykkää, mutta hummus Kikherneet on hyviä kanssa, etenkin falafeleissa.
Potkuherneet on ihan käyttökelpoisia, mutta nuo muut on jäänyt ja jää maistamatta.Olen utelias uusille makukokemuksille, mutten tarkoituksella ole vielä maistanut näitä poliittisen suuntautumiseni takia:
-kik-herne
-tahini
-hummus.
Sinäkin brutukseni.Tahinista en tykkää, mutta hummus Kikherneet on hyviä kanssa, etenkin falafeleissa.
Olen utelias uusille makukokemuksille, mutten tarkoituksella ole vielä maistanut näitä poliittisen suuntautumiseni takia:
-kik-herne
-tahini
-hummus.
(Sori r0s)
Kirjota rauhallisesti äläkä huido.Hups.
Mites tässä nyt näin kävi?
*on yltäpäältä korpunmuruissa, voissa ja hillossa*
Uliuliuliuliuliuliuli siinä meillä on uhriutuja. asiat ei edes koske sua mutta susta olisi niin kiva riidellä ja haastaa riitaa niinpä liittyt joukkoonMikä noin paljon sun päätä kiristää? Käy happihyppelyllä tai tee jotakin itsellesi mielekästä. Kuha poistut täältä.
Potkuherneet on ihan käyttökelpoisia, mutta nuo muut on jäänyt ja jää maistamatta.
Eikö PS:n kannattaja saa syödä muiden kulttuurien ruokaa? Älä huoli, syön myös suomalaista ruokaa.falafel; Falafel on Lähi-idästä kotoisin oleva härkäpavuista tai kikherneistä valmistettu friteerattu pyörykkä.
Ja sunhan pitäisi olla persu
Tämä on julkinen paikka...Uliuliuliuliuliuliuli siinä meillä on uhriutuja. asiat ei edes koske sua mutta susta olisi niin kiva riidellä ja haastaa riitaa niinpä liittyt joukkoon
Mikä ihmeen palapeli? En söisi.Sinäkin brutukseni.
Toivottavasti kukaan ei enää jatka rypsi- tai rapsiöljyn käyttämistä. Syynä on erityisesti geenimuuntelu ja öljyn jalostamisen haitalliset sivuvaikutukset. Oliiviöljy tulee oliiveista ja seesaminsiemenöljy tietenkin seesaminsiemenistä, mutta rypsiöljyissä menee rypsit ja rapsit sekaisin, eivätkä ne välttämättä ole edes alkuperäisiä lajikkeita, vaan geenimuunneltuja.No tee suomalaisvastinetta.
Soseuta liotettuja, keitettyjä herneitä, lotraa sekaan kylmäpuristettua rypsi- tai hamppuöljyä (jälkimmäistä jos haluat säästyä paulan huomautukselta ) ja mausta valkospulilla ja sitruunamehulla.
Hieman suolaa toki myös! Ja joku yrttikin käy.
Uliuliuliuliuliuliuli tässä meillä on uhriutuja. asiat ei edes koske minua mutta minusta olisi niin kiva riidellä ja haastaa riitaa niinpä liittyn joukkoon
ei saaEikö PS:n kannattaja saa syödä muiden kulttuurien ruokaa? Älä huoli, syön myös suomalaista ruokaa.
Huh, kiitos, annoit suomalaisen persu-version.No tee suomalaisvastinetta.
Soseuta liotettuja, keitettyjä herneitä, lotraa sekaan kylmäpuristettua rypsi- tai hamppuöljyä (jälkimmäistä jos haluat säästyä paulan huomautukselta ) ja mausta valkospulilla ja sitruunamehulla.
Hieman suolaa toki myös! Ja joku yrttikin käy.
mutta sinä voitkin painua hevonv*ttuunTämä on julkinen paikka...