Olen vanha ja käytetty kuin homeinen huopahattu
Olen vanha ja käytetty kuin homeinen huopahattu
Mutta sinä et saa ketään.mu.nanuttu painuu akkkeelan perssiiiiseen. vaikka eeellleennaa haluaisi munapunanutun itselleen
Yks ei voi kirjottaa päättömän nimimerkkiä aaahhhaaahhhaaaPyyhin ei Eetä halua
Ei niin ja sekös eeetä viduttaaPyyhin ei Eetä halua
En saa ketään ja sekös minua viduttaa
Joul, joulu tullut on...
...ja mä synkronoin ranskankermat ja viikunahillot viikunakakuksi! Tuolla se muhii uunissa ja mä lataan kädet täristen moccamasteria...hyvää oli ainakin raakana se taikina...
Kiitos r0sille ja päätön-pyyton-punanuttu-pipolakille (menikö nyt tuon hullun vieraan mielestä oikein? ) vinkeistä!
Mikä silloin iskee?Nonnj, se on ensi yön painajaisten ykkönen tiedossa...
Mä laitan kesäisen kuvan tilalle
Pyyton. Ei, en oo pyytäny Päätöntä kahville.Mikä silloin iskee?
Mikä silloin iskee?
Ei mitään paniikkia, en juo kahvia ollenkaan.Pyyton. Ei, en oo pyytäny Päätöntä kahville.
Jahas, palstadiplomatian nimissä poistun katsomaan kakkua, etten sotkeudu sanoihini ja aiheuta yleistä vaivaantuneisuutta...
tuskin sillä enää banni on päällä. ei ole akkelallakaan ja eppokki aloitti ensin....bannipoju on narskauttanu korkin het aamutuimaan
oletko kuinka lihava? koko ajan pullaa ja kakkuja paistelemassaJoul, joulu tullut on...
...ja mä synkronoin ranskankermat ja viikunahillot viikunakakuksi! Tuolla se muhii uunissa ja mä lataan kädet täristen moccamasteria...hyvää oli ainakin raakana se taikina...
Kiitos r0sille ja päätön-pyyton-punanuttu-pipolakille (menikö nyt tuon hullun vieraan mielestä oikein? ) vinkeistä!
No mutta selittäkää miten joku voi oikeasti vetää pullaa joka päivä olematta lihava edes yhtään? vai vedätkö echo aina iltaisin 10km lenkin? vai käytätkö rasvasiepparivalmisteita?oletko kuinka lihava? koko ajan pullaa ja kakkuja paistelemassa
oletpa kuule ihana. Haluaisin koko ajan tehdä sinulle pullaa ja kakkuja
Kai sä perusasiat tiedät, eli kuluta enemmän kuin syöt.No mutta selittäkää miten joku voi oikeasti vetää pullaa joka päivä olematta lihava edes yhtään? vai vedätkö echo aina iltaisin 10km lenkin? vai käytätkö rasvasiepparivalmisteita?
No kulluttaako se?Kai sä perusasiat tiedät, eli kuluta enemmän kuin syöt.
Sillai pääset hyvin kiloista eroon.