Miksi ei saa sukkia käyttää? Ei niitä kesällä juuri käytäkään mutta kuitenkin.No nyt annat kasvaa. Elokuussa se on kunnossa. Älä käytä sukkia sisällä ja ulkonakin jotain avonaisia kenkiä
BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAJaaha taas tänne tuli trolli
On mulla n.15 kg ylipainoa. Ja juu, makea on mun heikkouteni.oletko kuinka lihava? koko ajan pullaa ja kakkuja paistelemassa
Nii oonkiiherkkuperse
Älä noista trolleista välitä. olet hyvä sellaisena kun oletOn mulla n.15 kg ylipainoa. Ja juu, makea on mun heikkouteni.
Mutta pari asiaa jää usein huomaamatta:
-mulla on mies ja muksut jotka tulee saaliille myös, ja kesäisin lappaa vieraita tiheemmin kuin talvella
-en kerro että joka päivä meidän aterioilla on kasviksia, teen usein salaatin ja täysi hedelmäkori on 1-2 päivässä syöty (vaikka hedelmissä on sokeria). Kerron palstalla vain pullastoorit ja siitä, mihin liemeen mä tungin taas kanat maustumaan.
-lenkkeilen (ööhh pyrin lenkkeilemään )
onko teorioita?Hei, miten se on mahdollista että kun syö päivällä terveellisesti ja käy illalla lenkillä niin seuraavana aamuna on turvonneempi kuin ennen lenkkipäivää? eilen kävin pitkällä iltakävelylenkillä ja hyvä kun meni tänään aamulla housut kiinni. eikä nyt ole edes se aika kuukaudesta.
En mä välitäkään. On mulla laihis menossa, mut sen sujuminen/sujumattomuus kuuluu vain mulle.Älä noista trolleista välitä. olet hyvä sellaisena kun olet
Minäkin kerron täällä vain herkuista. Sitten oletetaan vaikka mitä.On mulla n.15 kg ylipainoa. Ja juu, makea on mun heikkouteni.
Mutta pari asiaa jää usein huomaamatta:
-mulla on mies ja muksut jotka tulee saaliille myös, ja kesäisin lappaa vieraita tiheemmin kuin talvella
-en kerro että joka päivä meidän aterioilla on kasviksia, teen usein salaatin ja täysi hedelmäkori on 1-2 päivässä syöty (vaikka hedelmissä on sokeria). Kerron palstalla vain pullastoorit ja siitä, mihin liemeen mä tungin taas kanat maustumaan.
-lenkkeilen (ööhh pyrin lenkkeilemään )
Niino, harvoin sitä purjolautastaan kukaan esittelee.Minäkin kerron täällä vain herkuista. Sitten oletetaan vaikka mitä.
En mä välitäkään. On mulla laihis menossa, mut sen sujuminen/sujumattomuus kuuluu vain mulle.
RosNiino, harvoin sitä purjolautastaan kukaan esittelee.
Sinulla on omien sanojesi mukaan enemmän kuin 15 kg ylipainoa.Minäkin kerron täällä vain herkuista. Sitten oletetaan vaikka mitä.
Roosa on se harva.
25kgSinulla on omien sanojesi mukaan enemmän kuin 15 kg ylipainoa.
No sullapas onkin 50kgSinulla on omien sanojesi mukaan enemmän kuin 15 kg ylipainoa.
Mutta sinä et tiedä miksi ne kilot ovat tulleet silloin vuosia sitten. Sinä luulet että tiedät. Minä en puhu täällä kaikesta mitä teen.Sinulla on omien sanojesi mukaan enemmän kuin 15 kg ylipainoa.
Mikä on rasvasiepparivalmiste?
Kuulostaa ostos-tv:n tuotteelta. Eihän mikään ruoka-aine vähennä rasvaa.
"Nicer dicer..."
Se ois sulle liian tavista.Purjoa en ookaan pitkään aikaan laittanut mihinkään!