vierailija
Ihan varmana syöt kulhollisen salaattiaMä tykkään tavis salaateista. Kun teen sitä kulhollisen niin syön sitä pitkin päivää.
Ihan varmana syöt kulhollisen salaattiaMä tykkään tavis salaateista. Kun teen sitä kulhollisen niin syön sitä pitkin päivää.
Just puhuttiin pikkusiskon kanssa tänään tuosta vinkustaLiraus makoisanhapanta rosee-viiniä pihvinpaistoa odotellessa.
Miksei söisi?Ihan varmana syöt kulhollisen salaattia
Läppärin ny aina mukaan tunkee...No kun aattelin etten tuo liikaa tavaraa mukana
Ai vaatteiden lisäksi?Läppärin ny aina mukaan tunkee...
Akkela nyt ei kulhollista salaattia syö päivässä hyvä jos edes viikossa.Pitsaa ja pastaa ja kebabbia tuntuu vetävän suurimmaksi osaksi.Juomana tietysti olutta tms.Miksei söisi?
Oot sä tossakin asiassa kade?
JepAi vaatteiden lisäksi?
Ros lipittää joka päivä jotain alkoholijuomaa.taitaa olla jotain ongelmia...
Kuulostais siltä että sulla on ongelma sen asian suhteen...Ros lipittää joka päivä jotain alkoholijuomaa.taitaa olla jotain ongelmia...
Poika ei yleensä syö salaattia. Joten se jää mulle syötäväksi. Mutta mitä mä sulle vastaan? Sä vain pilkkaat mua.Ihan varmana syöt kulhollisen salaattia
Vaatteita voi ostaa paikallisesta prismastakin. Ja mikäli olet jossain hevon persiissä, niin siellä voi lainata siskon vaatteita
Sinulla ne isommat ongelmat tuntuu olevan kun puutut ja piikittelet koko ajan joka ikistä jostakin.Ros lipittää joka päivä jotain alkoholijuomaa.taitaa olla jotain ongelmia...
EtköEn eilenkään lipittänyt!
Vitun hullu se on. Koulussa tai töissä mulla on aina salaattia puolet lautasesta.Miksei söisi?
Oot sä tossakin asiassa kade?
No jos on huolissaan. Ei kannata liikaa juoda.Kuulostais siltä että sulla on ongelma sen asian suhteen...
Etkö
Sain jo 2 kassillista vaatteita.Vaatteita voi ostaa paikallisesta prismastakin. Ja mikäli olet jossain hevon persiissä, niin siellä voi lainata siskon vaatteita
Älä tuosta yhdestä välitä. Se on kateellinen ja ilkeäVitun hullu se on. Koulussa tai töissä mulla on aina salaattia puolet lautasesta.
Mulla on alkoholia harvoin kotona. Ruoan kanssa juon piimää tai kaurajuomaa.Akkela nyt ei kulhollista salaattia syö päivässä hyvä jos edes viikossa.Pitsaa ja pastaa ja kebabbia tuntuu vetävän suurimmaksi osaksi.Juomana tietysti olutta tms.