Toi on hyvää! Olin ihan unohtanut, täytyykin tehdä viikonloppuna jos on sellasta safkaa minkä kans sopii
Toi on hyvää! Olin ihan unohtanut, täytyykin tehdä viikonloppuna jos on sellasta safkaa minkä kans sopii
Anna kun arvaan. Siskolle pieneksi jääneitä?Sain jo 2 kassillista vaatteita.
Eiku se taisikin olla edellispäivä.
Sori!
Oletko maistanut suklaakaurajuomaa? On muuten hyvääMulla on alkoholia harvoin kotona. Ruoan kanssa juon piimää tai kaurajuomaa.
Pakasteesta, ei lihatiskiltä. Tai ei mulla siellä pupuja ole.Nooo kun ensin syö päivän pupunruokaa, nii seuraavana päivänä tekee mieli syödä niitä pupuja.
Ei kun hullu.Älä tuosta yhdestä välitä. Se on kateellinen ja ilkeä
Kuka se nyt haukkuu läskiksi muitaAnna kun arvaan. Siskolle pieneksi jääneitä?
En ole. Ikaffe on ainoa maidoton juoma mikä on hyvää.Oletko maistanut suklaakaurajuomaa? On muuten hyvää
Niitä ja sellasia mitkä menis muuten kirpparilleAnna kun arvaan. Siskolle pieneksi jääneitä?
Sekin.Ei kun hullu.
mä täällä vain kaivelen per. settä
Mä syön rehuja noin 300 grammaa päivässä ja lisäksi desin, pari marjoja ja noin yhden hedelmän.Muistatteko pitää ainakin yhden kasvisruokapäivän viikossa? Ja onnistutteko syömään kasviksia puoli kiloa päivässä?
Veli kantaa mulle myös pieneksi jääneitä vaatteitaan. Hänellä on massakausi menossaNiitä ja sellasia mitkä menis muuten kirpparille
Minä en mittaile mitään, syön mitä syön ja en taatusti lue mitään pakkausselosteita.Muistatteko pitää ainakin yhden kasvisruokapäivän viikossa? Ja onnistutteko syömään kasviksia puoli kiloa päivässä?
Kokeile tätä: https://pikatukku.heinontukku.fi/medias/8043731-1200Wx1200H-515Wx515H?context=bWFzdGVyfHJvb3R8MjUzNTEwfGltYWdlL2pwZWd8aGU2L2gwZS84ODM1NTU3NTIzNDg2LmpwZ3w5MWJhZjMxMzIzMjcyYWQ5ZWNlZDQ0M2Y5NDdjODM3NjZiNjM4MTdkYzEyZWQ4YjFiZWExZmQwMjQzN2U5YjUzEn ole. Ikaffe on ainoa maidoton juoma mikä on hyvää.
Ostan kun käyn kaupassa. Ikaffea mulla on aina koska se käy kahvin kanssa.
Maito ei ole terveydelle tarpeellinen juoma. Ei ole niin terveellistä kuin väitetään. Laihdutuksen kannalta en tiedä.Onko kaurajuoma terveellisempää kuin maito? Sopiiko se laihduttajalle paremmin?
Tee ripulia ja sen kanssa tuo sopii hyvin.Toi on hyvää! Olin ihan unohtanut, täytyykin tehdä viikonloppuna jos on sellasta safkaa minkä kans sopii
Mä käytän yleensä maitoa vaan kahvissa. Eli jos ei ole niin terveellistä eikä auta niin ei tarvitse alkaa juomaan sitä siis...Maito ei ole terveydelle tarpeellinen juoma. Ei ole niin terveellistä kuin väitetään. Laihdutuksen kannalta en tiedä.
Kohta nasahtaa taas banni.Ei kun hullu.
Sulle siisKohta nasahtaa taas banni.
Akkelalle vaan herkkusuklaajuomia naamaan. Kohta ei sen perse mahdu ovesta ulos enää.