Kääk. Ompa tullu valtavasti tekstiä! Täällä ollu kaikkee hössäkkää niin oon tippunu kärriltä! Onnea plussanneille
!!
Mut sulle
@nelli5 piti kirjottaa! Mä olen 43 tällä hetkellä. Periaattees vähä vastaava tilanne poislukien et mul on edelleen sama mies jolle muutkin lapset
. Mut menkat ollu rajut vikat vuodet ja jotain ”tarttis” tehdä. Veriarvot menee metsään koska vuodan kun seula. Paras olis vetää joko kohtu sileeksi tai syödä pilsuja putkeen. Mut sit. Tultuu niin lopulliselle
ehkei musta oo viel myöntämään että ihan turhaa enää kuluttaa kuukausia vuotaen joka kk esterin***stä turhien toiveiden takia. Kuitenki tsäänssit on oikeesti jo miinuksella.
Mut joo oviksesta. Mul on ihan napakka kierto ollu, 26-31 päivää (max!) mut ovis/ovisplus yleensä vasta kp21 kieppeillä. Luteaali siis lyhyt. Mut joo, ovis näkyy kyl ultrassa, toisin sanoen keltarauhanen. Tai ainakin epäily siitä. Sen kerran kun se nähtiin ultralla selvästi (jopa mä erotin sen donitsin) myös raskauduin siitä kiertosta. Parissa muussa uktratussa ovis on näkyny ”ehkä” ja näis kierroissa se keltarauhanen on myös ollu ihan kakka ja menkat alkanu viimestään 5-6pv ovisplussasta.
Meillä on siis vuosikausien lapsettomuustausta.. olen ollu raskaana x kertaa mut ollaan myös menetetty vauvoja. Olen syöny vuosien saatossa jos ja mitä lisäravinteet ja poppaskonstit, päälläseisonnat ja greipit. Pantu päivittäin tai kaks viikossa. Oltu absolutistia tai piinispunkuilla. Mä löin sit lopulta hanskat tiskiin, söin kaks vuotta pilsuja putkeen vuotojen takia. Jätin ihan kaikki muut vippaskonstit veks paitsi silloin tällöin muistin ottaa perus monivitskun. Punkkuakin nautiskeltiin ja saunasidut sillon tällön . Sit jätin pilsut tauolle muusta syystä ja pam tulin aivan puskista raskaaks ekasta kierrosta
liekö osasyy ollu se et veriarvot ehti parantua ja varastorauta nousta kun ne megavuodot jäi pois. Tai sit kaikki oli vaan sattumaa. Luultavasti viimeinen syy.