@Mammakatri tosiaankin toivotaan että saat selvyyden asioihin.
Mä kävin gynellä tänään kp21/30 eli ovis oli viime viikolla. Ja kyllä semmonen oli tapahtunut.
Lääkäri näki heti että viime kierrossa oli puhjennut kysta, eikä munasolu eli se selvittikin kaikki ne oireet; tiputtelu vuoto ja oudot kivut. Itse vielä analysoin sen, että lämmötkään ei noussu "normaalisti /oikein". Lääkäri kuitenkin sanoi, että kystan puhkeaminen on positiivinen asia ja kertoo että asiat kunnossa ovulaation osalta.
en sen tarkemmin kysellyt.
Mut laittoi labrat eli Ferritiinin ja kilppariarvot ja jotain muuta, jos sillä selvinee kiinnittymisongelma silloin maaliskuussa ku oli kemiallinen.
Aivan mahtava lääkärimies kyllä; vaikutti oikeesti kiinnostuneelta ja asiaansa vihkiytyneeltä.  
Kalliiks tuli mut toivottavasti saan vakuutuksesta, ku ei oo vielä lapsettomuuden hoito. (öh - enkä nyt omassa tapauksessa siitä puhuis) lääkäri suositteli syksyllä ottamaan järeämmät keinot käyttöön jos ei sitä ennen tärppää. Miehen kanssa täytyy keskustella. Pitäskö laittaa se analyysiin heti niin tietäs missä mennään.
Ultralla hän näki myös, että kohtu ja limakalvo ja kaikki näytti hyvältä. Oon niin huojentunut.