@kirsillevauva Eero on huippu! Meilläkin 5 keskenmenon jälkeen tämä 6 alkanut tärppäsi onnistuneesti...so far. Neljännen km jälkeen hakeuduimme klinikalle. Hänellä on tietoa ja realismia.
Voihan tuossa olla perääkin. Oon nyt syöny letroja muutaman kk, joten kroppa voi luulla olevansa vielä menossa mukana. Toisaalta jostain oon lukenut, että PCOS helpottaisi ajan myötä naisen täytettyä 40. Jotenkin toivon, että kyse olisi siitä, kun nyt olisi vielä vähän hedelmällistä aikaa jäljellä. Vielä ei olla luovuttu toivosta, vaikka se pikku hiljaa alkaa hiipua. Kipinöi kuitenkin vielä.@Hulbertiina mulla on lähes jokaisen lääkkeellisen hoitokierron jälkeen kroppa pinnistäny ns ”normaalikierro ”. Luinkin jostain et esim jenkeissä on ihan normaali hoitoprotokolla et edelliessä kierrossa vedetään estroja isolla annoksella joka boostaa lyhyesti sanottuna hyvän muniksen seuraavaan kiertoon. Estrogeenihan ulkoisesti otettuna estää omaa ovista siinä kierrossa. Voihan se olla et letrotkin boottaa kroppaa jotenkin ja se mylläyttää hetkeksi omaa hormonitoimintaa. Mene ja tiedä
Tarkoittiko tuo siis että ylipainoisilla pitäisi käyttää suurempaa annosta? Mietin tässä omaa tilannetta kun 2x 1 teroa/vrk ei pidä tuhruvuotoa kurissa, nyt nostettu annosta. Painoa on kyllä itselläkin liikaa Metut myös mulla käytössä tukena.Lisäksi sanoi, että oli ollut konferenssissa, jossa puhuttiin, että terolut-lääkityksen pitäisi olla ylipainoisilla huomattava verrattuna normaalipainoisiin.
Itsellä munasarjat ovat ultrassa nyt normaalit eli viitteitä PCOS:stä ei niissä ole mutta en yhäkään ovuloi ilman apuja. Mutta omakin lääkärini sanoi että yleensä PCOS naisten tilanne on hyvä muutaman vuoden ennenkuin hedelmällinen ikä loppuu. Eli sen puolesta toivotaan että teillä olisi näin!Toisaalta jostain oon lukenut, että PCOS helpottaisi ajan myötä naisen täytettyä 40. Jotenkin toivon, että kyse olisi siitä, kun nyt olisi vielä vähän hedelmällistä aikaa jäljellä. Vielä ei olla luovuttu toivosta, vaikka se pikku hiljaa alkaa hiipua. Kipinöi kuitenkin vielä.