Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vois vähän ajatella että mitä kysyy

ilmankin harmittaa koko rakkine
Nykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseen:devil:
 
Nykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseen:devil:
ei sitä kukaan estä että korjaa itse
 
Eikun se viantunnistaminen ei kelpaa. Ei tietenkään kannata korjata itse, mutta se sana ei paina mitään, vaikka lopputulos olis just se minkä sanoi.
et sinä noin aiemmin sanonut


Nykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseen:devil:
 
vierailija
voisin myydäkin mutta mitä ostasin tilalle ettei olis entistäkin huonompi?
Nyt on valtavat määrät autoja autotalleissa, kun on suuret ikäluokat ja kaikilla ainakin 1 auto. Laita merkkitoive ilmoitukseen, mitkä vanhoista haluaisit ja sitten vaan valkkaamaan niitä. Saatat saada vähänajetun, kun et sen merkin kans kronklaa. Monen vanhuksen auto odottaa vain sitä kun kuski ei enää määrää kuka sitä kärryä saa ajaa.
 

Yhteistyössä