Mä olen juonut koko päivän vettä ja maxin pepsiäSyö edes vähän.
Mä olen juonut koko päivän vettä ja maxin pepsiäSyö edes vähän.
Ei ole vakavaa kun en halua kertoa netissä vieraille?Ei se sitten vakavaa varmaan ole.
Muistitko varmasti korvata juomasi Maxille?Mä olen juonut koko päivän vettä ja maxin pepsiä
Vai ryypännyt vaan.Mä olen juonut koko päivän vettä ja maxin pepsiä
Se saa tyhjän pullon ja siitä sentitMuistitko varmasti korvata juomasi Maxille?
Joo mutta ei noista kyllä prosentteja tule yhtäänVai ryypännyt vaan.
Älä sitten sano että on surua jos et avaa asiaa.Ei ole vakavaa kun en halua kertoa netissä vieraille?
Kai sitä sanoa saa ilman, että sen enempää asiaa avaa tuntemattomalle ihmiselle?Älä sitten sano että on surua jos et avaa asiaa.
No justiinsa.Ei hyvää päivää...
kaveri soitti ja kertoi tutustuneensa ulkomaalaismieheen puoltoista viikkoa sitten ja se mies on tulossa tänään illalla väkisin hänen luokseen, ei kuulema halua sitä kämppäänsä niin kysyi multa, ottaisinko mää sen tänne yöks
Kuuntelin hetken aikaa hiljaa ja kysyin vaan rauhallisesti häneltä ''Onkohan sulla nyt ihan kaikki muumit laaksossa ja ei, tänne se ei todellakaan tule''
Oliko paljon puhuttu matu vai natsi?Ei hyvää päivää...
kaveri soitti ja kertoi tutustuneensa ulkomaalaismieheen puoltoista viikkoa sitten ja se mies on tulossa tänään illalla väkisin hänen luokseen, ei kuulema halua sitä kämppäänsä niin kysyi multa, ottaisinko mää sen tänne yöks
Kuuntelin hetken aikaa hiljaa ja kysyin vaan rauhallisesti häneltä ''Onkohan sulla nyt ihan kaikki muumit laaksossa ja ei, tänne se ei todellakaan tule''
Syyriasta kuulema, kovin väittänyt olevansa kristitty joka arvostaa kristillisiä arvoja (kaveri ite ei usko) mutta ensimmäisenä yrittänyt päästä pöksyihin kun tää nainen oli mennyt sen luo kyläänOliko paljon puhuttu matu vai natsi?
Sellaisia miehet yleensä ovat.Syyriasta kuulema, kovin väittänyt olevansa kristitty joka arvostaa kristillisiä arvoja (kaveri ite ei usko) mutta ensimmäisenä yrittänyt päästä pöksyihin kun tää nainen oli mennyt sen luo kylään
Syyriasta kuulema, kovin väittänyt olevansa kristitty joka arvostaa kristillisiä arvoja (kaveri ite ei usko) mutta ensimmäisenä yrittänyt päästä pöksyihin kun tää nainen oli mennyt sen luo kylään
Ei kaikki sellasia heti ooSellaisia miehet yleensä ovat.
Yrittikö sun mies heti pöksyihin? Vai annoitko heti ilman yrittämättä?Sellaisia miehet yleensä ovat.
Ei kyl oo, mun kokemuksen mukaan lähes kaikki tajunnu jättää rauhaan jos on sanonu et nyt ei kuule käy... tosin mun kokemus rajoittuu suomalaisiinSellaisia miehet yleensä ovat.
Niin yleensä, ei aina.Ei kaikki sellasia heti oo
Kyllä niitä suomalaisissakin on. Olen huomannut monesti.Ei kyl oo, mun kokemuksen mukaan lähes kaikki tajunnu jättää rauhaan jos on sanonu et nyt ei kuule käy... tosin mun kokemus rajoittuu suomalaisiin
Toki mulla voi olla aika kullannut muistot kun sinkkuajoista on jo ainaki 13 vuotta aikaa mikäli oikein laskin ...eipäs ku kohta 15 vuottaKyllä niitä suomalaisissakin on. Olen huomannut monesti.
Mutta suomalaismies ymmärtää mitä 'ei' meinaa ja kunnioittaa sitäKyllä niitä suomalaisissakin on. Olen huomannut monesti.