Enhän minä ole saanut nuoleskeluviestejä keneltäkään.
Kateus on sairasta ja tuo vielä työskentelee armeijassa opettaen tämän maan kansaa puolustamaan maatamme??
God morgon!Päivää
PäivääPäivää
Ei olla morgon enääGod morgon!
Aika on suhteellinen käsiteEi olla morgon enää
Vai kirjottelekko nääkin kanadastaAika on suhteellinen käsite
Kuulostaa ihanalta paikaltaMoikat tännekin!
Nysse jussi män! Mutta, onneks kesä jatkuu ja kun muutaman viikon jaksaa vielä painaa duunia niin pääsee maalle puumajan rakennus hommiin!
Sormet niinku pikkasen syyhyää!! *niin tohkeissaan*
Lapsilla kesätauko harrastuksista ja leiritkin loppu joten rentoo lentoo kaverien kanssa meidän lomaan asti.
Uikaa immeiset ja rentoutukaa! Kohta on taas joulu!
Oih, Suomen luonto kaikkinensa, mutta mutta, mulla on maalla speciaalipaikka jonka oon ristiny taikametsäksi. Paikka on pienen kirkasvetisen joen tuntumassa. Metsäkortetta piisaa ja voi video kun aurinko siivilöityy puiden lomasta metsän peitteeseen, huoh! Niiiin kaunista! Sinne pääsyä odottaa kovasti paljon! Joesta saa ahventa joka on ihan parasta notskissa halstrattuna!
Melkein. Kirjoittelen TurustVai kirjottelekko nääkin kanadasta
Missä sun mies on?Moikat tännekin!
Nysse jussi män! Mutta, onneks kesä jatkuu ja kun muutaman viikon jaksaa vielä painaa duunia niin pääsee maalle puumajan rakennus hommiin!
Sormet niinku pikkasen syyhyää!! *niin tohkeissaan*
Lapsilla kesätauko harrastuksista ja leiritkin loppu joten rentoo lentoo kaverien kanssa meidän lomaan asti.
Uikaa immeiset ja rentoutukaa! Kohta on taas joulu!
Oih, Suomen luonto kaikkinensa, mutta mutta, mulla on maalla speciaalipaikka jonka oon ristiny taikametsäksi. Paikka on pienen kirkasvetisen joen tuntumassa. Metsäkortetta piisaa ja voi video kun aurinko siivilöityy puiden lomasta metsän peitteeseen, huoh! Niiiin kaunista! Sinne pääsyä odottaa kovasti paljon! Joesta saa ahventa joka on ihan parasta notskissa halstrattuna!
Tuossa vieressä häärää. Senkin utale!Missä sun mies on?
Oletteko ollut kauan yhdessä? Missä tapasitte? Onko vanhempi vai nuorempi kuin sinä? Tumma vai vaalea? Asutteko yhdessä? Aiotteko hankkia lapsia?Tuossa vieressä häärää. Senkin utale!
Mukavasti.. Mitä ny nousin ylös vähän ennen 12.00.Päivää
Mitenkäs siellä on sunnuntai käynnistynyt?
No mut ei sen mukavemmin vois lomalla mennäkkäänMukavasti.. Mitä ny nousin ylös vähän ennen 12.00.
Tavattiin ekaa kertaa Kaisaniemen puistossa kun olin reilu parikymppinen!Oletteko ollut kauan yhdessä? Missä tapasitte? Onko vanhempi vai nuorempi kuin sinä? Tumma vai vaalea? Asutteko yhdessä? Aiotteko hankkia lapsia?