Aqela
Ei aina ymmärrä.Mutta suomalaismies ymmärtää mitä 'ei' meinaa ja kunnioittaa sitä
Ei aina ymmärrä.Mutta suomalaismies ymmärtää mitä 'ei' meinaa ja kunnioittaa sitä
Ei aina ymmärrä.
Nainen ei sielläpäin mene kylään miehen luo, siksi tietysti luuli niin.Syyriasta kuulema, kovin väittänyt olevansa kristitty joka arvostaa kristillisiä arvoja (kaveri ite ei usko) mutta ensimmäisenä yrittänyt päästä pöksyihin kun tää nainen oli mennyt sen luo kylään
Saitko kuntoon autosi?voi vide, hajos autosta moottori
meniköhän jakohihna?
Joo ja mä olen ennenkin hänelle yrittänyt selittää noista asioista ja tavoista, mutta eipä mulle aikuisen ihmisen tekemiset kuulu.Nainen ei sielläpäin mene kylään miehen luo, siksi tietysti luuli niin.
ai että sainko auton kuntoon juhannuksen pyhinä?Saitko kuntoon autosi?
UllatusSyyriasta kuulema, kovin väittänyt olevansa kristitty joka arvostaa kristillisiä arvoja (kaveri ite ei usko) mutta ensimmäisenä yrittänyt päästä pöksyihin kun tää nainen oli mennyt sen luo kylään
Ei tarvitse tylysti vastata.ai että sainko auton kuntoon juhannuksen pyhinä?
no en tod
Se on tämän palstan tyyli.Ei tarvitse tylysti vastata.
vois vähän ajatella että mitä kysyyEi tarvitse tylysti vastata.
Maksoitko edes bensat tai diselit?Kotona
Mitä tylyä siinä näit?Ei tarvitse tylysti vastata.
Nykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseenvois vähän ajatella että mitä kysyy
ilmankin harmittaa koko rakkine
juu, vein Pärnäsen korjaamolle -molle,molle,molle ....Mitä tylyä siinä näit?
Saitko kuitenkin korjaamolle?
ei sitä kukaan estä että korjaa itseNykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseen
Myy pois niin ei harmita koko romukasa.vois vähän ajatella että mitä kysyy
ilmankin harmittaa koko rakkine
voisin myydäkin mutta mitä ostasin tilalle ettei olis entistäkin huonompi?Myy pois niin ei harmita koko romukasa.
Mersuvoisin myydäkin mutta mitä ostasin tilalle ettei olis entistäkin huonompi?
ei oo varaaMersu
Polkumankelin.voisin myydäkin mutta mitä ostasin tilalle ettei olis entistäkin huonompi?
Eikun se viantunnistaminen ei kelpaa. Ei tietenkään kannata korjata itse, mutta se sana ei paina mitään, vaikka lopputulos olis just se minkä sanoi.ei sitä kukaan estä että korjaa itse
et sinä noin aiemmin sanonutEikun se viantunnistaminen ei kelpaa. Ei tietenkään kannata korjata itse, mutta se sana ei paina mitään, vaikka lopputulos olis just se minkä sanoi.
Nykyään ei saa korjata autoa vaikka kuinka itse osaisikin. Eikö se harmita yhtään? Ja vaikka selvästi kuulee ja voi kokemuksesta päätellä, mikä on vialla ja sanoo sen et korjatakaa, kyllä ne sen tusinan verran käy järjestyskessä läpi, et saavat laskuttaa okaisesta "tarkastuksesta" kaikista erikseen
Nyt on valtavat määrät autoja autotalleissa, kun on suuret ikäluokat ja kaikilla ainakin 1 auto. Laita merkkitoive ilmoitukseen, mitkä vanhoista haluaisit ja sitten vaan valkkaamaan niitä. Saatat saada vähänajetun, kun et sen merkin kans kronklaa. Monen vanhuksen auto odottaa vain sitä kun kuski ei enää määrää kuka sitä kärryä saa ajaa.voisin myydäkin mutta mitä ostasin tilalle ettei olis entistäkin huonompi?