vierailija
siitä oletko siellä vai et?Hinta riippuu monesta asiasta.
siitä oletko siellä vai et?Hinta riippuu monesta asiasta.
On se.Silti törkeää rahastusta pienestä komerosta.
Esim. hotellin sijainti.siitä oletko siellä vai et?
Akkela tulinen tamma viihdyttämässä oi oi tanssii napatanssiaEsim. hotellin sijainti.
Mitäs ostit? kaljaa ja makkaraaPäivää! Kävin jo kaupassa, ettei tarvitse mennä ruuhkaan huomenna. En millään kestä ruuhkaa vaikka rauhallinen olenkin.
En juo alkoholia. Ja en ostanut makkaraakaan. Uusia pottuja, salaattia, kanaa ja lihaa tuli ostetuksiMitäs ostit? kaljaa ja makkaraa
Pitäisi mennä huomenna mutta ei kinosta.Ehkä syömme vain pakkasesta pois jotain tai haemme pitsat.Onhan ne kaupat juhannuksenakin auki niin ei sen niin väliä ole milloin käy.Päivää! Kävin jo kaupassa, ettei tarvitse mennä ruuhkaan huomenna. En millään kestä ruuhkaa vaikka rauhallinen olenkin.
Mökiltä ei viitsi lähteä kauppaan heti.Pitäisi mennä huomenna mutta ei kinosta.Ehkä syömme vain pakkasesta pois jotain tai haemme pitsat.Onhan ne kaupat juhannuksenakin auki niin ei sen niin väliä ole milloin käy.
terveellistäEn juo alkoholia. Ja en ostanut makkaraakaan. Uusia pottuja, salaattia, kanaa ja lihaa tuli ostetuksi
---paitsi et uusien pottujen kasvatuksessa noudatetuista varoajoista ei kukaan voi ottaa tarkalleen selvää, kun ne alunperinkin ovat olleet vääriä. Mut se tuskin nyt sinua kiinnostaaterveellistä
Ketään ei kiinnosta. Ime luomupurjoa---paitsi et uusien pottujen kasvatuksessa noudatetuista varoajoista ei kukaan voi ottaa tarkalleen selvää, kun ne alunperinkin ovat olleet vääriä. Mut se tuskin nyt sinua kiinnostaa
Ymmärrän,se nyt on hieman eri tilanne.Mökiltä ei viitsi lähteä kauppaan heti.
Echo vain tyrkyttää sitä aina. Onko sulla useampi nikki täällä? Sehän nähdään, jos joskus keskustelet hänen kans pelkästäänKetään ei kiinnosta. Ime luomupurjoa
Siellä pyydetään kalaa tai syödään säilykepurkista mitä saa aukiYmmärrän,se nyt on hieman eri tilanne.
Ajankohdasta riippuu, onko konferensseja tai muuta yhtaikaa.siitä oletko siellä vai et?
Meilläkin mies kävi kaupassa jo, mutta kun mä en taas jaksanu keksiä tarpeeks tavaraa listaan joten saanpa mennä itte vielä huomena töitten jälkeenPäivää! Kävin jo kaupassa, ettei tarvitse mennä ruuhkaan huomenna. En millään kestä ruuhkaa vaikka rauhallinen olenkin.
Hei, juhannuksen jälkeen oli se paras aika ylakuu.com mukaan
Kateviljelyyn parasta! Mulla meni parina päivänä monta tuntia siihen, mut hyvin se meni, kun yöllä tekee, ei ole kuuma eikä itikoita YHTÄÄN. Ja ne tuoksut ovat tajuttoman ihaniaNii mut pihaan on kiva päästä vaikka ois mikäkuu.
Nurmikko ehti "hieman" pitkäksi ja nyt on järeämmät aseet käytössä.
Ainoastaan tämä. En tunne Echoa ja hän tuskin tuntee minua.Echo vain tyrkyttää sitä aina. Onko sulla useampi nikki täällä? Sehän nähdään, jos joskus keskustelet hänen kans pelkästään
Miten niin?Ymmärrän,se nyt on hieman eri tilanne.
Volvo V90Kuis sää ny sen silleen menit hajottamaan? ....just kidding...
Mikä auto sulla on, onko odotettavissa kovinkin kallis pieti?
*yrittää keskustella niinku ymmärtäs autoista jotai*
Uskon, mutta hankkiudu hänen kans keskusteluun, tulee purjoa, kun luomusta puhutAinoastaan tämä. En tunne Echoa ja hän tuskin tuntee minua.
Sen kai pystyy itse purkamaankinVolvo V90
Miten niin?
Roosa, kun ei onnistunut tuonne toisaalle kirjoittaa, kokeilen tähän:
Onko se "kolmiyhteys" tavallaan 3D - tai siis kunsitä yritetään selittää sanoilla, ei ole helppo