No kelttana vieköön.... Onko sulla tänään menoja vai pystytkö nukkuun päivällä? Johonkin väliin se väsymys lusikkansa iskeeHuomenta, valvon edelleenkin
No kelttana vieköön.... Onko sulla tänään menoja vai pystytkö nukkuun päivällä? Johonkin väliin se väsymys lusikkansa iskeeHuomenta, valvon edelleenkin
Huomenta,etkö saanut nukuttua ollenkaan ? Voi hitsiHuomenta, valvon edelleenkin
Huomenta! Ei siä kauaa aamusin jaksa pyöriä. Onko sulla vapaata?Huomenta vaan. Äsken nousin ylös,kun ei viitinyt enää pyöriä sängyssä. Ennen seitsemää olin hereillä enkä muutenkaan kovin hyvin nukkunut.
Kui? Koko yön?Huomenta, valvon edelleenkin
Ei ole onneksi mtn menojaNo kelttana vieköön.... Onko sulla tänään menoja vai pystytkö nukkuun päivällä? Johonkin väliin se väsymys lusikkansa iskee
Ei koko yötä, mutta heräsin joskus kahen aikaanKui? Koko yön?
Sori kun nauroin, mutta ittekin pieni kokoisena muistan miten aina olin pahnan pohjimmaisena aamusin...oli kyse sitten lapsista tai heijen isästäänMä nukuin hyvin 23.30 jälkeen jos nyt ei lasketa sitä että nuorimmainen herätti 2 kertaa, ja neljän aikaan mun armas aviomieheni tunki taas päälle nukkuun Mä en tajua miten joku voi unissaan kieriä puoliks toisen päälle eikä herää kerpele vaikka yrittää töniä pois. No joo, mä oon pienen kokonen mut silti
Tuo on yksi syy miksi meillä ei perhepedissä nukuttu lasten kans
Joo ei,jos ei saa nukuttua. Ei oo vapaata,töihin lähettävä. Pittää kohta kahvia keittää niin virkistyyHuomenta! Ei siä kauaa aamusin jaksa pyöriä. Onko sulla vapaata?
HöhMä nukuin hyvin 23.30 jälkeen jos nyt ei lasketa sitä että nuorimmainen herätti 2 kertaa, ja neljän aikaan mun armas aviomieheni tunki taas päälle nukkuun Mä en tajua miten joku voi unissaan kieriä puoliks toisen päälle eikä herää kerpele vaikka yrittää töniä pois. No joo, mä oon pienen kokonen mut silti
Juu, se on hienoa herätä siihen kun "vähän ahdistaa" eikä oikein pysty liikkuun, sit rupeet kattoon et mitvit... Päältä löytyy vähä muutaki ku peittoSori kun nauroin, mutta ittekin pieni kokoisena muistan miten aina olin pahnan pohjimmaisena aamusin...oli kyse sitten lapsista tai heijen isästään
Joo me oltiin kerran vaihdettu puolia sängyssä yöllä nukkuessamme. kumpikaan ei ollut herännyt vaikka jommankumman on täytynyt pyöriä toisen yli.. Aamulla vaan herättiin ihan eripuolelta sänkyä mihin oltiin käyty nukkumaan. eikä oltu vessassa käyty että selittyisi sillä kun sen jälkeen menisi väärälle puolelle takas nukkumaan.Mä nukuin hyvin 23.30 jälkeen jos nyt ei lasketa sitä että nuorimmainen herätti 2 kertaa, ja neljän aikaan mun armas aviomieheni tunki taas päälle nukkuun Mä en tajua miten joku voi unissaan kieriä puoliks toisen päälle eikä herää kerpele vaikka yrittää töniä pois. No joo, mä oon pienen kokonen mut silti
samoin.Jospa kaupoille.
Kivaa päivää kaikille!
Ja sitten ihmettelee, kun ei uni tuleEn ole juonut muuta kuin laitticolaa
Nyt on hyvä syödä vanhat perunat kellarista, mut jos ne ei ole luomua, on mantelijauhepirtelö parempi valintaTeenkin muuten ne perunat huomenna tai ylihuomenna, tämän päivän syömisiks jäi se pirtelö
Siis sä meinaa, että nukahtamiseen tarvittais alkoa??Ja sitten ihmettelee, kun ei uni tule
Mistä kellarista ja mä en syö mantelia.Nyt on hyvä syödä vanhat perunat kellarista, mut jos ne ei ole luomua, on mantelijauhepirtelö parempi valinta
Ei edes pientä tilkkaa, koska se estää syvään uneen vaipumisen. Siitä on ollut virallisia tutkimuksia ja monta kertaa sse on linkitettykin. Mutta kevytjuomista sairastuu varmasti.Siis sä meinaa, että nukahtamiseen tarvittais alkoa??
Sallisen 800g pussi. Kaikki kauppiaat tilaavat sen, jos pyydät. Sitä menee kuulemma paljon kaupoissa, vaikka aika arvokasta on, mut se onkin proteiinia.Mistä kellarista ja mä en syö mantelia.
reilu 100tkm eikä ole ikinä vaihettuPaljonko on kilometreja mittarissa ja milloin jakopää on viimeksi vaihdettu?