Mitä ne vanhat ukot yleensä nuorille naisille tekee kun niitä pokailevat.mitä tällanen vanha ukonrohjake pystys nuorelle lihalle tekemään?
enintään häpäseisin ihteni
Pokatkaa te ruutiksen kanssa toinen toisenne, mä tuen sitä suhdetta oikein lämpimästiMitä ne vanhat ukot yleensä nuorille naisille tekee kun niitä pokailevat.
Mä luulen että ruutis tykkää kypsästä naisesta.Pokatkaa te ruutiksen kanssa toinen toisenne, mä tuen sitä suhdetta oikein lämpimästi
Epistä, mutta noin siinä kävis
Mä luulen että ruutis tykkää ylikypsästä naisesta.
Mutta eihän me tiedetä minkä ikäinen harmaa on, vai tiedetäänkö?Mä luulen että ruutis tykkää kypsästä naisesta.
Ai sinusta? Eiköhän vähän noussu pissi siun päähän kun kehu sinua eilen.Mä luulen että ruutis tykkää kypsästä naisesta.
Mä luulen että mä tykkään ylikypsästä mieskinkusta.
Mä arvaan että on aika nuori.Mutta eihän me tiedetä minkä ikäinen harmaa on, vai tiedetäänkö?
En puhu itsestäni. Ruutis on liian nuori mulle.Ai sinusta? Eiköhän vähän noussu pissi siun päähän kun kehu sinua eilen.
Niin sä kerroit.Epistä, mutta noin siinä kävis
Mutta hei, mä siivosin!
Siinäpä arvailet.Mä arvaan että on aika nuori.
Eikun niillä räteil ja lumpuilNiin sä kerroit.
Alle 40.Siinäpä arvailet.
Eihän siihen kuolekkaan, mä vaan saan järkyttävät vatsakivut ja joudun vartin oleen kippurassa tai tulee vaan tosi huono olo joten itse jätän väliin. Mut ne käyttäköön joille se sopii, en tuomitse Ei mulle sovi siis muutkaan tuotteet missä niitä on käytettyJos siihen kuolee niin olisin ollut jo vuosia kuolleena.
vanhassa vara parempiEn puhu itsestäni. Ruutis on liian nuori mulle.
ei voi moittiaHämeenkankaan pohjavesi on kyllä hyvää