Lidlin Siti vesi on kyllä hyvää
Muovipullossa?
mikromuovi! *kuiskaa*
Lidlin Siti vesi on kyllä hyvää
Joo, valitettavasti...ostaisin tätä mieluummin lasipullossa!!Muovipullossa?
mikromuovi! *kuiskaa*
Mut eikös helteellä nimenomaan ne suolat oo se juttuJoo, valitettavasti...ostaisin tätä mieluummin lasipillossa!!
Mutta tää ei sisällä yhtään suolaa
Onpas ystävällistä Sulla on ajattelevainen miesMies haluaisi runkata ja kuvata sen että saisin ihailla sitä aina kun haluaisin
Mies haluaisi runkata ja kuvata sen että saisin ihailla sitä aina kun haluaisin
Mä saan sitä ruoastaMut eikös helteellä nimenomaan ne suolat oo se juttu
Piti oikein likempää ihmetellä, että mitä mä kirjotin muka väärin
Video vai?Mies haluaisi runkata ja kuvata sen että saisin ihailla sitä aina kun haluaisin
Niin on.Nysse on korjattu
totta!5 Grammaa, vajaa tl suolaa päivässä riittää ihmiselle. Ylimenevä osa on turhaa ja epäterveellistä.
Niin on, kova opettelu oli tuon kanssa mulla...alkuun meni aina yli ja rankasti, mutta nykyään menee jo huomattavasti paremmin5 Grammaa, vajaa tl suolaa päivässä riittää ihmiselle. Ylimenevä osa on turhaa ja epäterveellistä.
Niin,video.Video vai?
Kuva munasta on kiva.
Lasipullo olis juu parempi,mutta on painavampi kuin muovipulloJoo, valitettavasti...ostaisin tätä mieluummin lasipullossa!!
Mutta tää ei sisällä yhtään suolaa
Lainaan tähän erään viisaamman sanoja:5 Grammaa, vajaa tl suolaa päivässä riittää ihmiselle. Ylimenevä osa on turhaa ja epäterveellistä.
En tykkää meetwurstista.totta!
5 pientä siivua meetwurstia riittää koko aterian maustamiseen, eikä siinä ole kuin lihaa ja perunaa.
Mies haluaisi runkata ja kuvata sen että saisin ihailla sitä aina kun haluaisin
Jassåå jassåå, se on sitten taskulämmintä metukkaa tarjolla vielä joku kaunis päivä ja vihreillä oliiveilla ja homejyystolla ja mitäs niitä muita olikaanEn tykkää meetwurstista.
Mitä videolla tekee? Monet ei tykkää edes kuvasta.Niin,video.
Mä maustan oikeinpaistetut munatkin nykyään suolattomilla vaihtoehdoillaSuolattomuuteen tottuu aika pian ja sen jälkeen "normaali"suolainen ruoka ei ole mikään makuelämys, tai on jos tykkää