Aqela
HyhJassåå jassåå, se on sitten taskulämmintä metukkaa tarjolla vielä joku kaunis päivä ja vihreillä oliiveilla ja homejyystolla ja mitäs niitä muita olikaan
HyhJassåå jassåå, se on sitten taskulämmintä metukkaa tarjolla vielä joku kaunis päivä ja vihreillä oliiveilla ja homejyystolla ja mitäs niitä muita olikaan
Sulle tuuman paksu siivu taskulämmintä jahtimakkaraa.Jassåå jassåå, se on sitten taskulämmintä metukkaa tarjolla vielä joku kaunis päivä ja vihreillä oliiveilla ja homejyystolla ja mitäs niitä muita olikaan
Munassa pitää olla suolaa.Mä maustan oikeinpaistetut munatkin nykyään suolattomilla vaihtoehdoilla
Mulle kelpais kaikkki muut, paitsi metukkaJassåå jassåå, se on sitten taskulämmintä metukkaa tarjolla vielä joku kaunis päivä ja vihreillä oliiveilla ja homejyystolla ja mitäs niitä muita olikaan
Mulle metukka mutta ei muut.Mulle kelpais kaikkki muut, paitsi metukka
Oi kuinka ihana ajatusSulle tuuman paksu siivu taskulämmintä jahtimakkaraa.
Näkee liikkeet.Mitä videolla tekee? Monet ei tykkää edes kuvasta.
Okei,sä pöllit ellulta metukat ja mä pöllin oliivit ja juustonMulle metukka mutta ei muut.
Joskus panen vähän, mutta nykyään pärjään jo ilmankinMunassa pitää olla suolaa.
Kaikissa munissako ?Munassa pitää olla suolaa.
Sitten jos teille tulee paha riita tai likainen ero, levittää ne videot jollekin halvalle p*rnosivustolleNäkee liikkeet.
Joskus panen vähän, mutta nykyään pärjään jo ilmankin
5 Grammaa, vajaa tl suolaa päivässä riittää ihmiselle. Ylimenevä osa on turhaa ja epäterveellistä.
Niin, aina ei tarvitte suolata enää...riippuu mitä muita täytteitä munassa on
Päivää!
Niin se haluaa kuvata oman runkkauksensa ei minun.Sitten jos teille tulee paha riita tai likainen ero, levittää ne videot jollekin halvalle p*rnosivustolle
Ei ihan.Kaikissa munissako ?
OkNiin se haluaa kuvata oman runkkauksensa ei minun.
Siinä ei ole mitään ihmeellistä.Näkee liikkeet.
JooOkei,sä pöllit ellulta metukat ja mä pöllin oliivit ja juuston
Täällä on vielä päivä!
Nyt alkaa olla kuules ilta jo!