Aqela
Manasitko sateen tänne?Vettä ja rakeita ja vaiks mitä tulee taivaalta.
*on märkä*
Manasitko sateen tänne?Vettä ja rakeita ja vaiks mitä tulee taivaalta.
*on märkä*
Mode on samaa mieltä kun mä
Ei vais, mulle tulee siitä huono olo, niinkuin muistakin makeutusaine tuotteista
Manasitko sateen tänne?
pöljä tuo kissanainen, ei tiiä että lepakkomiehiä pitäs nuolla vähän alempaaEi, kyllä se nyt niin vaan on etten jaksa pestä tänään kaikkia lattioita..pesen vaan keittiön ja eteisen...
Täälläpä ei lällätiläälääTääl on yhäkin tomsia ukkospilven näköisiä tummia taivaalla.
Emmä ees huomannut ensiks tuota gifiä tuossa, sen piti mennä ihan muuallepöljä tuo kissanainen, ei tiiä että lepakkomiehiä pitäs nuolla vähän alempaa
ahaa, sulla on joku säätöEmmä ees huomannut ensiks tuota gifiä tuossa, sen piti mennä ihan muualle
Jaa missä?ahaa, sulla on joku säätö
turha olla olevinaan niinko ei mitäänJaa missä?
Kun oiskin
Mulla mtn säätöä ole.Piste.turha olla olevinaan niinko ei mitään
Iske siitä nuorta lihaa itsellesi.turha olla olevinaan niinko ei mitään
Kuinka se tarjotaan?onko se siinä niitten välissä?
Yli puoli levyä suklaata ois tarjolla.
Ahneella on...
mitä tällanen vanha ukonrohjake pystys nuorelle lihalle tekemään?Iske siitä nuorta lihaa itsellesi.
Suklaantekijältä pudonnut suklaatahnan joukkoon jotain rähmääNam... ostin vähän suklaata Haaparannasta. Ruotsalaisissa suklaissa on aina sitä "töhnää" sisällä
On ja paljon! Oltiin Candy Worldissa ja ostin vähän erilaisia suklaitakyllä hurreissa on ihan tavallistaki marapuuta
Nuolemalla vaikka just ostit välineitä?Ei, kyllä se nyt niin vaan on etten jaksa pestä tänään kaikkia lattioita..pesen vaan keittiön ja eteisen...
Kuinka se tarjotaan?onko se siinä niitten välissä?
Kuuleppas sinä..Nuolemalla vaikka just ostit välineitä?