Voisin tuota viimeistä mutta olet liian kiinni ake lassa.Haluaisko joku riitellä mun kaa? Tai vaihtoehtoisesti rakastella?
Lämmin juomaYskittää ihan hemmetisti millä sen saa helpottamaan??
Täällä ei sada muuta kuin auringonsäteitä taivaaltaVettä ja rakeita ja vaiks mitä tulee taivaalta.
*on märkä*
Riidellään ensin ja sitten ...Haluaisko joku riitellä mun kaa? Tai vaihtoehtoisesti rakastella?
Kylmä helpottaa nopeemmin.Lämmin juoma
Pettäisit miestäsi? Ei tuollaists naista kukaan halua.Riidellään ensin ja sitten ...
Aha,mie oon lukenut että lämmin juoma auttaa.Kylmä helpottaa nopeemmin.
Joo, sopimus r... Kastelu on parasta.Riidellään ensin ja sitten ...
sopimus rakastelu kuulostaa ihan maksulliselta..sovintoseksi taas on aivan ihanaa!Joo, sopimus r... Kastelu on parasta.
Tuu siivoomaan mun kanssaMitähän sitä sit keksisi.
r kastellaan vaan, eihän meidän tarvii siitä puhua.Voisin tuota viimeistä mutta olet liian kiinni ake lassa.
Tuu siivoomaan mun kanssa
Sopiminen on sovintoa kans.sopimus rakastelu kuulostaa ihan maksulliselta..sovintoseksi taas on aivan ihanaa!
Ja Algoma, seksiä voi olla ilman sovintoakin!Sopiminen on sovintoa kans.
Ja Elena, sovinto on tervetullutta ilman seksiäkin!
Lämmin juoma kai ohentaa limaa,niin että on helpompi yskiä limaa pois. Yskässä mä oon ainakin mielelläni juonnut lämmintäMulla tulee ainakin kaikki lämpimät juomat heti läpi ja hikoilen kuin niagaranputous
katso liitettä 7012
Mulla onOlisipa kylmää pepsi maxia
SamiksetSeksi taas on kivaa ilman sovintoakin.
Harmi, ettei mun mies pahemmin perusta suklaasta.
*hinkkaa rintojenväliään puhtaaksi*
Niin minäkin, mutta kokeile seuraavalla kerralla.Aha,mie oon lukenut että lämmin juoma auttaa.