vierailija
Minä en saanut gAY sanaa läpi.Gay suomenkielellä jäi mullakin moden haaviin.
Minä en saanut gAY sanaa läpi.Gay suomenkielellä jäi mullakin moden haaviin.
itsekseen kun höpisee niin saa kysymyksiinsä aina ihan huippuluokan vastauksetTauko taas ohi, oli kivaa höpötellä täällä,
itekseen
Täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta.
Katsokaahan mun video toisaalla.Täällä aurinko on pilvessä.
Niin on.Törkeää, keskellä päivää ja julkisesti.
Harmaiden kysymykset joutaa sivuuttaa.Eikö Primark kysymykseen kenelläkään mitään kommentoitavaa?
Penis & pimppiPenis pääsi läpi mutta pimppi ei
Kävin kauan sitten lontoossa primarkissa. Silloin ei ollut samantyylinen kuin newyorker. Primarkissa oli vähän parempia vaatteita.Onko kukaan käynyt Primarkissa? Onko se samantyylinen kuin NewYorker? Miksi suomessa ei ole Primarkia?
Täällä on kans lämmintäTäällä paistaa sole myös... Ja on lämmin
Unohdin sitten ottaa eväät töihin
Onneks on sellanen työ et useimmiten taukohuoneesta löytyy jotain syötävää, joutuu tänään elään suklaapiirakalla..
Vettä ja rakeita ja vaiks mitä tulee taivaalta.
*on märkä*
Itsekin olet harmaa.Harmaiden kysymykset joutaa sivuuttaa.
Ei ihmeitä suunitelmissa,lueskelen & katson leffoja. Otan rennosti.Mitäs juhannus suunnitelmia ihmisillä on? Mitä meinaatte tehdä?
Ja mitkä herkut löytää tiensä teidän juhannus pöytään?
Niin olen ja siksi sen sanoinkin. Se on vaan palstan perusmeininki.Itsekin olet harmaa.
Ei ole. Mä en huomannut kysymystä.Niin olen ja siksi sen sanoinkin. Se on vaan palstan perusmeininki.
Ei ole. Mä en huomannut kysymystä.
Niin on. Se on huomattuNiin olen ja siksi sen sanoinkin. Se on vaan palstan perusmeininki.
Kiva vastaat itsellesi.Niin on. Se on huomattu
No ei täällä tarvitse itselleen vastailla,en ole palstan sinut harmaa. Olethan sinäkin täällä. Sinä taisitkin olla se joka vastasi. Yrität taas vaan haastaa riit.aaKiva vastaat itsellesi.
Sinähän se siinä riitaa yrität haastaa.Minä olen ihan asiallinen ollut.No ei täällä tarvitse itselleen vastailla,en ole palstan sinut harmaa. Olethan sinäkin täällä. Sinä taisitkin olla se joka vastasi. Yrität taas vaan haastaa riit.aa