Ei tuosta enää oikein selvää ota kun selvästi viestejä on poistettu.Oli eilen kyllä pikkusen erilainen yö ku sitä edellinen jolloin sai nauraa vedet silmissä
Ei tuosta enää oikein selvää ota kun selvästi viestejä on poistettu.Oli eilen kyllä pikkusen erilainen yö ku sitä edellinen jolloin sai nauraa vedet silmissä
Ok, ehkä jätän testaamatta toistaiseksi, ei kuulosta mun suuhun sopivalta tuotteelta, ainakaan tuon riisin osaltaVähän happpamia, ehkä sitruunaisia, oliiviöljy maistuu selkeästi, sisällä oleva riisi on mautonta tahmaa ja lehti pinnalla hieman jäyhä. Lievästi suolainen tuotos. En tykkää, mutta mies -ihme!- pitää niistä.
Toi tän hetken peruna tilanne on kyl taas tympeä, tein keittoo eilen tätä ja huomista varten ni puolet perunoista sai heittää roskiin kun oli kindereitä niin paljo joukossa... Uusista perunoista taasen en keittoo mielelläni vielä tee...Tänään olis silakkarullia ilman muussia kun ei ole kaupoissa kunnollisia vanhoja pottuja. Salaattia ja uusia pottuja tilalle.
Mitä ihmettä? Mulla on taas kaikki tullut läpi ja eilenkin vaikka epekkikin valitti et kaikki jää kiinni.Mikään viesti ei ole hyväksytty.
Ei tuo sta en ää oikein sel vää ota kun sel västi vies tejä on poi stettu.Oli eilen kyllä pikkusen erilainen yö ku sitä edellinen jolloin sai nauraa vedet silmissä
No parempi ettei otakkaan, meni niin alta lipan harmaitten jutut eikä niistä kyllä oikein ottanu yölläkään tolkkuaEi tuo sta en ää oikein sel vää ota kun sel västi vies tejä on poi stettu.
Luultavasti. Mut oli siellä se harmaakin niin häijyllä päällä etten oo ennen nähnykkäänTuon laittaminen ei ihan niin helposti onnistunut. Ep ek on näköjään ottanu pari pulloa liikaa rähinäviinaa yöllä.
Ostaiskohan silakoita ja tekis niitä...*miettii*Tänään olis silakkarullia ilman muussia kun ei ole kaupoissa kunnollisia vanhoja pottuja. Salaattia ja uusia pottuja tilalle.
Minä varastin omat potut naapurin emännältä ja polokasin samalla sitä isäntää, mutta se oli vahinko..horjahin sen päälle
Hirveesti ei kannata heitätyttää sitä ottamisväliä.Jos antibiotin ottanut eilen klo 12.30 niin pitääkö se ottaa joka päivä samaan aikaan vai voiko siirtää iltaan kun se väsyttää?
Mä nukahin sohvalle, kun yritin katella sieltä jotain..Onko kaikki saaneet bannia yön riehumisista.
Mitä sää kirjotit sellasta mikä meni tarkastamoon?Mikään viesti ei ole hyväksytty.
Tuon.Mitä sää kirjotit sellasta mikä meni tarkastamoon?
Ei tuo sta en ää oikein sel vää ota kun sel västi vies tejä on poi stettu.
ootteko seurannu että kauanko menee tarkastamiseen jos joutuu tarkastamoon vai onko niin että sellaiset viestit ei tuu ikinä näkyviin?
Siis töllöstä yritin katella jotain, en sohvalta.Mä nukahin sohvalle, kun yritin katella sieltä jotain..
Ja joskus ei julkaista koskaan, joskus jopa poistavat...ja siis nyt puhun omista viesteistäni missä ei ole ollut mitään väärää tai kiellettyäRiippuu. Joskus ne tulevat alle tunnissa, joskus menee parikin tuntia.
mites illalla ja viikonloppuisin? ei kai sen suuri osasto tee viittä vuoroa?Riippuu. Joskus ne tulevat alle tunnissa, joskus menee parikin tuntia.
Eivät tule ollenkaan ruudulle.ootteko seurannu että kauanko menee tarkastamiseen jos joutuu tarkastamoon vai onko niin että sellaiset viestit ei tuu ikinä näkyviin?