Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On. :unsure: Kyllä sitä vaan tulee uusia vaivoja kun vanhenee.. Mutta täytyy vain yrittää pitää itsestään huolta. Liikkua ja syödä terveellisesti (y) nauttia elämästä
Mä liikun päivittäin nykyään tunnin ja syön terveellisesti:)
Mutta nää säryt ja kolotukset tulevat vain ukkosen aikaan ja sadesäällä ja on aina ollut samoin, jo nuorena.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
r0s
Vantaalla asuessani meillä oli naapurissa sellanen brittiperhe ja he kasteli oikein letkun kanssa nurmikot ja puut/pensaat sateella...samoin kastelukannulla kukkamaat.
Imeytyi vesi paremmin sillon maahan kuulema.

Tolleen suomessakin kannattaisi kastella. Jokaiikan.

Siis ku muutoin vain maan pinta kastuu ja juuret pyrkivät ylös- eikä alaspäin kuten kuuluisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vähän meni työaika yli arvioidun mut nyt oon jo juonu kahvit ja syöny:)
ja sit voi rentoutua, (eli siis siivota ja kokkailla), miten siivottavaa voikin riittää aina joka päivälleo_O
(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)
 
r0s
Vähän meni työaika yli arvioidun mut nyt oon jo juonu kahvit ja syöny:)
ja sit voi rentoutua, (eli siis siivota ja kokkailla), miten siivottavaa voikin riittää aina joka päivälleo_O
(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)
Toi ongelmahan rstkaistaan silleen, että haetaan grillattavaa ja pussillinen minitomaatteja ja pari valmissalaattia ja koppa olutta ja paperilautasia ja mennään pihalle grillin ääreen.

Sotkut eivät seuraa perässä.
 
vierailija
Miksi aina kun tuntaliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
 
vierailija
Miksi aina kun rintataliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
 
vierailija
Vähän meni työaika yli arvioidun mut nyt oon jo juonu kahvit ja syöny:)
ja sit voi rentoutua, (eli siis siivota ja kokkailla), miten siivottavaa voikin riittää aina joka päivälleo_O
(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)
Tule siivoamaan tännekin. Ruoka on jo valmis, sitä ei tarvitse tehdä. saat syödä sitten kun on valmista. (y) saat ruokajuomaksi kylmän oluen.
 

Yhteistyössä