vierailija
No nainen käyttää t-paitaa niin sehän riittääMiehet käyttää kalsareita niin eihän ne roiku.
No nainen käyttää t-paitaa niin sehän riittääMiehet käyttää kalsareita niin eihän ne roiku.
Harvoin ne tissit kai miesten mielestä jotenkin ei-toivottava näky on...Mitä mieltä päätön tai muut palstamiehet on siitä jos nainen ei käytä rintaliivejä? Siis sellaiset naiset joilla on isommat kuin a-b kupit? Onko törkeän näköistä tai haittaako riipparit?
Tuo voi kyllä olla totta ja sitten C.) Olet liian kännissä tunteaksesi mitään.Jos jonain aamuna ei mihinkään satu niin on 2 vaihtoehtoa:
A.) Olet vielä unessa.
B.) Olet kuollut.
Mun nöpöttää kanssa aina, mutta eipä tuo haittaa...liivit ahistaa jo ajatuksenakin aivan liikaa ja nää nyt ei onneks roiku.Tää on mun ratkaisu töissä kun ei viitti nöpönännejä esitellä
Mä luin kanssa joskus jotain ton suuntasesta tutkimuksesta.Eikös tuota ole tutkittu, että eivät ne liivit peruskäytössä vaikuta yhtään siihen, alkaako riippua vai ei. Päinvastoin, lihakset tekevät enemmän töitä ilman liivejä, joten ehkäisee roikkumista.
Mutta joo, itsekin olen ilman tai käytän toppeja/urheilurintsikoita aina kun mahdollista.
Sulla onkin pienet tisut.Mun nöpöttää kanssa aina, mutta eipä tuo haittaa...liivit ahistaa jo ajatuksenakin aivan liikaa ja nää nyt ei onneks roiku.
Mitäs oli jälkiruoaksi?Mulla on potui, tillii, voita ja sillii.
Meni kyl pää- ja jälkiruoka väärässä järjestyksessä mut eipä haittaa.
Mansikoita.Mitäs oli jälkiruoaksi?
Ei aloiteta taas. Muistaakseni sama tissi vänkääminen käytiin jo tuolla aikaisemmin.Sulla onkin pienet tisut.
Minäkin haluan pienet. En pidä näistä yhtään kun ne tursuilee ikävästi. Tuntuu ettei kestä piilossaSulla onkin pienet tisut.
Suhteellisesti emme, 100v vanhenee vuodessa1% ja 1v %100%Yhtä paljon me kaikki vanhenemme vuodessa
En tiedä siitä mitään.Ei aloiteta taas. Muistaakseni sama tissi vänkääminen käytiin jo tuolla aikaisemmin.
Juu no sit ymmärrän Meillä on se vastakohtaNo mulla on se Electrolux ultra silencer zen imurin maanantaikappale ja ei todellakaan ole mikään zen olo sen kanssa taistellessa.
Olethan sä arvostellut erään ulkonäköäEi ole ollut eikä ole tapana arvostella toisten ulkonäköä, liiviasia on siis henkilökohtainen tissien omistajan juttu.
Ethän pliis aloita taas, tääl on niin hyvä henki nyt ollut. Eiks je?Olethan sä arvostellut erään ulkonäköä
Ethän pliis puutu kaikkeen. Eiks je?Ethän pliis aloita taas, tääl on niin hyvä henki nyt ollut. Eiks je?
Just ajattelin ihan samaa. Harmi kun Vänkääjä löysi paikalleEthän pliis aloita taas, tääl on niin hyvä henki nyt ollut. Eiks je?
Ethän pliis puutu kaikkeen. Eiks je?Ethän pliis puutu kaikkeen. Eiks je?
Niin on ja kiitosta ovat saaneet osakseen monestiSulla onkin pienet tisut.
Hyppää keittiönpöydälle ja pistä polokaks, heität vielä vaatteet hiivattiin ja huudat kaikille Jiihaa ikkunasta!Mitäs sit?
Jotain pitää keksiä ettei vaan tule mieleen alkaa siivota.