Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mua rauhottaa aina kun siivoan pahalla tuulella...hyvällä tuulella ollessa taas tulee hyvä mieli kun saa siivottua(y)
Mä puran kans pahaa oloo siivoomalla ja silloin kun huvittaa se on kivaa mut joskus tulee päiviä ettei vaan jaksais... En mä tänäänkään mitään ylimääräistä aio kyllä tehdä, lattian luuttuamiset saa mennä huomiselle...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Oi miten ihanalta toi kuulostaakaan:love:
Sä saat asiat kuulostaan aina niin mukavilta:)

Ja todellisuushan on se, että olut lämpeää hetkessä. Grilli on aluksi liian kuuma ja osa pihveist palaa, ja siinä vaiheessa kun pitäis laittaa makkarat, se jo hiipuu ja ne jäävät haaleiksi.

Nii ja muistinko mainita kärpäset? Ja sen että tuulee ja savut tulee silmille?

Nii ja lintu on taattu kakkinut jokaikiseen muovituoliin (jotka hoistavat persustaa).

:whistle:
 
vierailija
Miksi aina kun rintataliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
Minäkään en pidä rintaliiveistä yhtään. (n) kiristää hiertää hiostaa hankaa... Julkisilla paikoilla on pakko pitää niitä mutta kotona olen aina ilman. Sitten kun tulee vieraita niin silloin viritän ne päälle.
 
Ja todellisuushan on se, että olut lämpeää hetkessä. Grilli on aluksi liian kuuma ja osa pihveist palaa, ja siinä vaiheessa kun pitäis laittaa makkarat, se jo hiipuu ja ne jäävät haaleiksi.

Nii ja muistinko mainita kärpäset? Ja sen että tuulee ja savut tulee silmille?

Nii ja lintu on taattu kakkinut jokaikiseen muovituoliin (jotka hoistavat persustaa).

:whistle:
Nyt kuulostaa enemmän mun mielikuvalta:D ja se romujen raahaaminen kun ihan varmasti jotain on jääny sisälle:ROFLMAO:
 
vierailija
Mä puran kans pahaa oloo siivoomalla ja silloin kun huvittaa se on kivaa mut joskus tulee päiviä ettei vaan jaksais... En mä tänäänkään mitään ylimääräistä aio kyllä tehdä, lattian luuttuamiset saa mennä huomiselle...
Mä tulen aina hirveän vihaiseksi imuroimisesta.:mad: Kiroilen ja raivoan imurin kanssa aina lopussa... :notworthy: ei muu siivoaminen saa niin raivoihin,moppaus ja pölyjen pyyhkiminen sujuu mutta se imuri :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä tulen aina hirveän vihaiseksi imuroimisesta.:mad: Kiroilen ja raivoan imurin kanssa aina lopussa... :notworthy: ei muu siivoaminen saa niin raivoihin,moppaus ja pölyjen pyyhkiminen sujuu mutta se imuri :devil:
Mä vihasin imurointia kans kunnes ostettiin hiljaisempi ja helpommin rullaava imuri. Kovaääninen imuri saa mut hermostuneeks ja lopulta aiheuttaa päänsäryno_O
Olen hieman ääniherkkis...:cautious:
 
vierailija
Mitä mieltä päätön tai muut palstamiehet on siitä jos nainen ei käytä rintaliivejä? Siis sellaiset naiset joilla on isommat kuin a-b kupit? Onko törkeän näköistä tai haittaako riipparit?
 
Miksi aina kun rintataliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
Eikös tuota ole tutkittu, että eivät ne liivit peruskäytössä vaikuta yhtään siihen, alkaako riippua vai ei. Päinvastoin, lihakset tekevät enemmän töitä ilman liivejä, joten ehkäisee roikkumista.

Mutta joo, itsekin olen ilman tai käytän toppeja/urheilurintsikoita aina kun mahdollista.
 
Mitä mieltä päätön tai muut palstamiehet on siitä jos nainen ei käytä rintaliivejä? Siis sellaiset naiset joilla on isommat kuin a-b kupit? Onko törkeän näköistä tai haittaako riipparit?
Ei ole ollut eikä ole tapana arvostella toisten ulkonäköä, liiviasia on siis henkilökohtainen tissien omistajan juttu.
 
r0s
Eikös tuota ole tutkittu, että eivät ne liivit peruskäytössä vaikuta yhtään siihen, alkaako riippua vai ei. Päinvastoin, lihakset tekevät enemmän töitä ilman liivejä, joten ehkäisee roikkumista.

Mutta joo, itsekin olen ilman tai käytän toppeja/urheilurintsikoita aina kun mahdollista.

Nimenomaan noin se menee! Lihakset surkastuvat elleivät joudu kannattelemaan ja sit roikkuu enemmän.
 

Yhteistyössä