Homma robotti-imuriTylsää on. Nyt pitäisi kyllä imuroida kun on vielä viileää.. Jos huomenna taas helle saapuu niin sitten on liian hiki riehua imurin kanssa. Mutta ei yhtään huvittaisi
Homma robotti-imuriTylsää on. Nyt pitäisi kyllä imuroida kun on vielä viileää.. Jos huomenna taas helle saapuu niin sitten on liian hiki riehua imurin kanssa. Mutta ei yhtään huvittaisi
On. Kyllä sitä vaan tulee uusia vaivoja kun vanhenee.. Mutta täytyy vain yrittää pitää itsestään huolta. Liikkua ja syödä terveellisesti nauttia elämästäJaa onks sulla kokemusta, kun noin varma olet?
Mutta eipä tuo haittaa, meistä jokainen tulee jossain vaiheessa vanhaks, toivottavasti
Se on ihan huono. Äidillä on sellainen ja se jää aina mattoihin ja kynnyksiin kiinni ja hienosti se aina kiertää näkyvimmät roskat lattialta. Nopeampi on kun ottaa imurin käteen ja sutaisee itse.Homma robotti-imuri
Mä liikun päivittäin nykyään tunnin ja syön terveellisestiOn. Kyllä sitä vaan tulee uusia vaivoja kun vanhenee.. Mutta täytyy vain yrittää pitää itsestään huolta. Liikkua ja syödä terveellisesti nauttia elämästä
Onko äipällä kunnon vehje, esim roomba? Halvat on huonoja.Se on ihan huono. Äidillä on sellainen ja se jää aina mattoihin ja kynnyksiin kiinni ja hienosti se aina kiertää näkyvimmät roskat lattialta. Nopeampi on kun ottaa imurin käteen ja sutaisee itse.
En muista merkkiä. Ei se ihan halvin ollut, varmaan hintahaitarin keskikohdalta..Onko äipällä kunnon vehje, esim roomba? Halvat on huonoja.
Mä liikun päivittäin nykyään tunnin ja syön terveellisesti
Mutta nää säryt ja kolotukset tulevat vain ukkosen aikaan ja sadesäällä ja on aina ollut samoin, jo nuorena.
Vantaalla asuessani meillä oli naapurissa sellanen brittiperhe ja he kasteli oikein letkun kanssa nurmikot ja puut/pensaat sateella...samoin kastelukannulla kukkamaat.
Imeytyi vesi paremmin sillon maahan kuulema.
Niin ja voiko, tässä iässä, olla päivää jona ei sattuisi johonkin kohtaan? Epäilen vahvasti!
Toi ongelmahan rstkaistaan silleen, että haetaan grillattavaa ja pussillinen minitomaatteja ja pari valmissalaattia ja koppa olutta ja paperilautasia ja mennään pihalle grillin ääreen.Vähän meni työaika yli arvioidun mut nyt oon jo juonu kahvit ja syöny
ja sit voi rentoutua, (eli siis siivota ja kokkailla), miten siivottavaa voikin riittää aina joka päivälle
(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)
Täällä kans näyttää siltä, vaan itse vettä ei näy...Sen näköistä on että voi kohta tulla vettä.
Mua rauhottaa aina kun siivoan pahalla tuulella...hyvällä tuulella ollessa taas tulee hyvä mieli kun saa siivottua(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)
Vähän korjasinToi ongelmahan rstkaistaan silleen, että haetaan grillattavaa ja pussillinen minitomaatteja ja pari valmissalaattia ja Pepsi Maxia tai muuta laittilimpparia ja paperilautasia ja mennään pihalle grillin ääreen.
Sotkut eivät seuraa perässä.
Jaa rintaliivit?Miksi aina kun tuntaliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
Oi miten ihanalta toi kuulostaakaanToi ongelmahan rstkaistaan silleen, että haetaan grillattavaa ja pussillinen minitomaatteja ja pari valmissalaattia ja koppa olutta ja paperilautasia ja mennään pihalle grillin ääreen.
Sotkut eivät seuraa perässä.
PaistaiskinAurinko ainakin porottaa ihan hiton kuumasti.
Niin saa ja nyt tekis mieli salaattia, mutta kun ei jaksais tehä sitä...ainekset kyllä olis valmiina joOi miten ihanalta toi kuulostaakaan
Sä saat asiat kuulostaan aina niin mukavilta
No miksi käytät moisia? Miehilläkin roikkuu kivekset mutta ei ne niitä silti liiveihin survo.Miksi aina kun rintataliivit laittaa ylle rupeaa ahdistamaan ja puristamaan ihan sikana? Kotona ei onneksi tarvitse käyttää vaikka vähän riipparit tuleekin mutta eipähän kiristä.
Tule siivoamaan tännekin. Ruoka on jo valmis, sitä ei tarvitse tehdä. saat syödä sitten kun on valmista. saat ruokajuomaksi kylmän oluen.Vähän meni työaika yli arvioidun mut nyt oon jo juonu kahvit ja syöny
ja sit voi rentoutua, (eli siis siivota ja kokkailla), miten siivottavaa voikin riittää aina joka päivälle
(Ja todellisuudessa kumpikaan ei rentouta vaan ne on vain pakko tehdä.)