Ok. Toivottavasti vähä helpottais ennen yötä. Mä kokeilin joskus perusvoiteesta(locobase) ja ruokasoodasta tehtyä tahnaa kolikkoihottumaan, se kirveli vähä alkuun mut muistaakseni vei kutinan pois, se autto muutenkin mutta ei parantanut kokonaan eikä ollut ihan niin täydellistä kuin mitä siitä jossain hehkutetaan. Mut jos uskallat niin testaa joskus.Ei tee mieli koskettaa sitä millään... yllyttää vaan kutinaa. täytyy vaan puhallella siihen....
ärsyttävää
Mikään ihme että postit tulee milloin sattuuMull ei oo miestä, mutta usein autan postinkantajaa.
No siinä syy. kikkelikarvat tarttuvat käteen. onneksi ei sentään suuhun eli vaihda otteitasi.Mull ei oo miestä, mutta usein autan postinkantajaa.
Ahaa, en olekaan tuollaisesta vinkistä kuullut. laitan korvan taakse.Ok. Toivottavasti vähä helpottais ennen yötä. Mä kokeilin joskus perusvoiteesta(locobase) ja ruokasoodasta tehtyä tahnaa kolikkoihottumaan, se kirveli vähä alkuun mut muistaakseni vei kutinan pois, se autto muutenkin mutta ei parantanut kokonaan eikä ollut ihan niin täydellistä kuin mitä siitä jossain hehkutetaan. Mut jos uskallat niin testaa joskus.
Ok, kiitos, Leila.No siinä syy. kikkelikarvat tarttuvat käteen. onneksi ei sentään suuhun eli vaihda otteitasi.
Öitä!Hyvät yöt, mä yritän ny pitää silmäni kiinni seuraavat 5 tuntia!
JooEi helekatti tätä palstaa
*valmistautuuu yöpuulle*
Huomenta, mä en oo vielä nukkunut.Hyvää huomenta kaikille!
Uusi päivä uudet kujeet
Toivottavasti nyt rupeis tuleen jo lämpimämpää päivää kun niin viileenä on ilmoja pidellyt
Jaix Toivottavasti saat päivällä nukuttua.Huomenta, mä en oo vielä nukkunut.
Välimatka mihin?Onko 4h välimatka (ajomatka omalla autolla) teidän mielestä pitkä?
Riippunee kohteesta/määränpäästä.Onko 4h välimatka (ajomatka omalla autolla) teidän mielestä pitkä?
pöllyt? Ennakoiva tekstinsyöttö sulla pölisee?Olet sä jotenkin kateellinen hänelle, kun itte joudut maksamaan samaan aikaan omat saunakaljat sekä pöllyt?
Työmatkaksi tyly, vaikka meillä se pahimmillaan oli kuusikin tuntia.Onko 4h välimatka (ajomatka omalla autolla) teidän mielestä pitkä?
On kyllä, kesä kauneimmillaanOotteko muuten, huomanneet, miten hirmukaunista ulkona on!
Ruusut kukkivat, päivänkakkarat myös, kurjenpolvet, kissankellot kanssa. Ja miten vihreää.
Toisen luokseOnko 4h välimatka (ajomatka omalla autolla) teidän mielestä pitkä?
Joo, ihan mielettömän upea luonto Suomessa!Ootteko muuten, huomanneet, miten hirmukaunista ulkona on!
Ruusut kukkivat, päivänkakkarat myös, kurjenpolvet, kissankellot kanssa. Ja miten vihreää.
päivänkakkarat myös