Godless
Herttinen sentään, tuli ihan Deadwood mieleen tuosta!Tässä traileri: https://youtu.be/CrlZCRncCwA
Godless
Herttinen sentään, tuli ihan Deadwood mieleen tuosta!Tässä traileri: https://youtu.be/CrlZCRncCwA
Täytyypä katsoaHerttinen sentään, tuli ihan Deadwood mieleen tuosta!
Illalla ei jaksais nukkua ja aamulla ei jaksais herätä. Minulla on sama ongelmaIltaa! Unta odotellessa, viideltä pitäs herätä töihin mut ei jaksais vielä nukkua
Joo oikeesti kato ja siitä on lehvakin tiedossa!Täytyypä katsoa
Juurikin noin. Ärsyttävää. Mulla tulee usein illalla ja alkuyöstä outo energia lataus, joskus silloin kun vielä yksin asuin saatoin ruveta siivoamaan puolen yön aikaanIllalla ei jaksais nukkua ja aamulla ei jaksais herätä. Minulla on sama ongelma
Sellaista se perheellisen elämä onJuurikin noin. Ärsyttävää. Mulla tulee usein illalla ja alkuyöstä outo energia lataus, joskus silloin kun vielä yksin asuin saatoin ruveta siivoamaan puolen yön aikaan
Mut silloin pysty viikonloppuisin nukkuunkin vaikka 16.00 asti niin ei haitannut, nykyään ei voi, koska elämässä on muutakin kun oma napa
Näinhän se taitaa olla. Enpä tätä mistään hinnasta poiskaan vaihtaisSellaista se perheellisen elämä on
Kaalikääryle, kaalisoppa, pannulla jauhelihan kanssa ja sitten perunat sekaan.Miten sitä varhaiskaalia voi muuten laittaa kun syödä salaattina? tai kaalilaatikkona. joku puhui joskus pannulla paistamisesta
Kaalipata/laatikko on ihan parastaKaalikääryle, kaalisoppa, pannulla jauhelihan kanssa ja sitten perunat sekaan.
Mä ainaki suikaloin/pilkon kaalin ja sipulia, heitän pannulle öljyä/voita ja keskilämmöllä hauduttelen kunnes kaali ja sipuli pehmiää sit nostan lämpöä, heitän joukkoon suolaa ja siirappia tujauksen ja paistan jonkun aikaa. Maistamalla katon kuin pitkään paistan, ite tykkään kun osaan tulee pientä karamellisoitumista eli aika pitkään paistelen. Siirappi ei siis ole välttämätön mut mä tykkäänMiten sitä varhaiskaalia voi muuten laittaa kun syödä salaattina? tai kaalilaatikkona. joku puhui joskus pannulla paistamisesta
Mulla muuten mutta siirappi jää kyll poisMä ainaki suikaloin/pilkon kaalin ja sipulia, heitän pannulle öljyä/voita ja keskilämmöllä hauduttelen kunnes kaali ja sipuli pehmiää sit nostan lämpöä, heitän joukkoon suolaa ja siirappia tujauksen ja paistan jonkun aikaa. Maistamalla katon kuin pitkään paistan, ite tykkään kun osaan tulee pientä karamellisoitumista eli aika pitkään paistelen. Siirappi ei siis ole välttämätön mut mä tykkään
Mikä se kaalipata on?Kaalipata/laatikko on ihan parasta
Mummin kaalilaatikkoa kun vielä saisi. Onneksi hän opetti tekemään, mutta ei silti samalta maistu kuin hänen tekemänä.Kaalipata/laatikko on ihan parasta
Nyt nykii ja pahasti
No voihan v*ttu... Lievittäskö kylmä sitä kutinaa? Jos jotain kylmä kallee pidät vähän sitä vasten? Turruttaisko yhtään?Miksi hydrocortison-voide ihottumaan laitettuna alkaa aina kutista niin vietävästi että lopulta raavin rasvat pois
ei bemetson kutise niin. nyt tein virheen ja laitoin hydrocortisonia... v´ittu että kutiaa
Whaaaat.....? En oo ikinä kuullutkaan moisestaMulle kasvaa niinku hiuksia tai karvoja kämmeniin. Onkohan se jonkin vitamiinin puutosta?
Ei tee mieli koskettaa sitä millään... yllyttää vaan kutinaa. täytyy vaan puhallella siihen....No voihan v*ttu... Lievittäskö kylmä sitä kutinaa? Jos jotain kylmä kallee pidät vähän sitä vasten? Turruttaisko yhtään?